آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

دلنوشته های مامانی+عکسای آتلیه 17 ماهگی

1392/7/3 17:25
1,704 بازدید
اشتراک گذاری

پرنس زیبای من، آرتین نازنینم هر روز که میگذره بیشتر عاشقو وابستت میشم. همیشه نگرانیم از اینه که وقتی بزرگتر شدی بازم اینجوری میمونم یا وابستگیم کمتر میشه؟ پریروز اول مهر بود. همیشه اول مهر برام یه حالو هوای دیگه داشت.حالو هوای درسو مدرسه و دانشگاه. ولی تقریبا 3 سالی میشه که اول مهر تو خونه بودم .امسال برخلاف میلم تو رودروایسی موندم و مجبور شدم کار تدریس تو دبیرستانو قبول کنم و بعد از سالها دوباره اول مهر برم مدرسه.شب  نتونستم از استرس بخوابم.با اینکه تو رو پیش کسی میذاشتم (مامان جون) که همه جوره بهش اعتماد دارم و میدونستم که شاید خیلی بیشتر از من مواظبت باشه ولی دلشوره مادرانه کلافم کرده بود.تو راه مدرسه همش به این فکر میکردم که کی میشه پسرم انقدر بزرگ بشه که بره مدرسه و اگه بره من چیکار کنم با دلتنگیش؟عزیز دلم نمیدونم چرا پاییزو اصلا دوست ندارم، همش دلم میگیره، بابایی هم که صبح تا شب سر کاره و این دلتنگیمو چند برابر میکنه. ولی چه خوب که تو رو دارم، تو که همه ی وجودمی و با تو همه ی فصلها برام بهاریه. 

راستی پسر شیرینم با بابایی تصمیم گرفتیم به بهانه 17 ماهگیت ببریمت آتلیه و یه عکس جدید ازت بگیریم 

این عکسو هم که ترکیبی از چندتا عکسه زدیم رو شاسی بزرگ تا زینت خونمون بشه


نوشته شده در ساعت: 04:10 بامداد

 فرشته زندگیمون، آرتین گلمون تا این لحظه ، 1 سال و 5 ماه و 20 روز و 19 ساعت و 0 دقیقه و 11 ثانیه سن دارد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مریم مامان نیکان
3 مهر 92 6:57
سلام به به عزیزم با چه سوپرایز خوبی برگشتیدچه عکسهای قشنگی از آرتین عزیز انداختید خیلی زیبا بود ی بوسسسسس بزرگ تقدیم به پسر خوش تیپم
ممنونم گلممثل همیشه بهمون لطف داری

مامی شایان(زهرا)
3 مهر 92 19:05
سلااااام.مشالله چه اقا شدی خاله جون.مامانی زود به زود اپ کن نمیگی ما دلمون تنگ میشه

چشم عزیزم.حتما دوستای گلی چون شما برای ادامه کار حسابی بهم انرژی + میدن
الهام مامان یسنا
3 مهر 92 19:36
به به چه عکسای قشنگی چه گل پسر خوش تیپی. قربونت برم عزیزدلم چقدر کلاهت بهت میاد تپلی جونم. عاشق عکس سومی شدم خیلی قشنگ خندیده آرتین جونم.

دلمون براتون تنگ شده بود. امیدوارم پاتون زود خوب بشه.
ممنونم الهام عزیزم خیلی لطف کردی گلم

نگاری
3 مهر 92 19:55
عزیزم خوشگلم خوشتیپ من
جون عکسهاشو نگاه چقدر خوشگل شده عکسهاش عسل منی تو
ممنونم نگار جون.خودمونیم انگار آدرین خان حسابی شیطون بلا شده که مامانیش کم پیدا شده...

شیما مامان شاهین کوچولو
4 مهر 92 1:01
ای جانم یعنی اون تیپت منو کشته دختر کش عکسها هم قشنگ شدن... البته آرتین جونم خوشگله هر پزی بهش میاد
قربونت خاله شیمای مهربون لطف داری عزیزم
مامان هدیه
4 مهر 92 18:11
سلام عزیزم
چه تصمیم زیبایی
عکسا خیلی زیبان نمیشه یکی رو انتخاب کرد واقعا یکی از یکی زیباترن
حالت عکس اول یکی از اون حالتهایی که عاشقشم
ماشالله آرتین جون اونقده ناز و خوشگله که مطمئنا عکاس کارش راحت بوده بدون چون و چرا عکسا با حضورش زیبان
قربون مهربونیات عزیزم زن عموی گل همیشه لطف داره به آرتین کوچولو

مریم مامان نیکان
5 مهر 92 7:48
سلام عزیزم رمز رو براتون خصوصی گذاشتم
ممنونم عزیزم

مامان حمید کوچولو
6 مهر 92 8:23
سلام...
17ماهگیت مبارک
چه عکسای خوشگلی
لباساشم خوشگلن وبهش میاد
مامانی براش اسپند دود کن
ممنونم عزیزم.خیلی لطف داری.چشم

sahar
6 مهر 92 20:54
17 ماهگی آرتین جونم مبارک باشه که با این لباس کلی نانازتر شده
و همچنین بلا به دور عزیزم
ممنونم سحر عزیزم لطف داری گلم

خاله
6 مهر 92 22:52
جیگر خاله خیلی خوش تیپی گلم. عکسهات خیلی زیبا هستن مثل خودت. خدا تورو برای پدر و مادر مهربونت حفظ کنه
ممنونم خاله مهربون.خوشحالم بهمون سر زدین

مرجان مامان آران
7 مهر 92 16:39
به به چه عکسای خوشگلیییییییییییی عزیزممممممممم
ممنونم خاله مهربون
مهرناز(مامان آرسام)
9 مهر 92 11:21
فدای اون چشمای نازت عسلک خاله
واااااااااااااااااااااای خییییییییییییییلی عکسات خوشگل شدن نفس خاله لباستم خیییییییییییلی خوشگله و بهت اومده مخصوصا که نوشته ی روشم محشرههههههه
واقعا کیف کردم از دیدنشون
واااااااااااای مامانی رو بگوووو!! آخی عسیسم پس چرا اینجوری شدی یهویی؟؟!!!!!
حالا خداروشکر که بهتره
واااااااااااااااای مامانی از پاییز نگو که منم اصلا دوستش ندارم! همش دلم گرفته مخصوصا عصرا!!!
آخه این چه فصلیه دیگه؟؟!!!! خیلی دلگیر و تیره ست!!
قربونت برم مهرناز عزیزم.خودمونیم ما دوتا کلی روحیاتمون شبیه همه

مامان آرتین
9 مهر 92 11:25
به به چه عکسای قشنگیمامانی یادت نره واسش اسفند دود کن
چشم عزیزم.ممنونم

مامان پینار
9 مهر 92 12:54
خیلی عکس خوشگلیه.
انشالله همیشه با هم و در کنار هم و به خوشی زندگی کنید.


ممنونم خاله عزیزم.

مامان آیهان
9 مهر 92 17:12
سلام مامانی مهربون خوبید؟
وای خاله بخورمت الاهی آرتین جونم ماشالله چه نازی
مامان جون شما به وبلاگ قبلی گل پسر من سر زدید من خیلی گشتم تا وبلاگ آرتین جون رو پیدا کردم. در ضمنااینو بگم آدرس وبلاگ پسرم عوض شده ونی نی من متولد شده الان 45روزشه. باعث افتخاره آرتین جون جز دوستای آیهان باشه. منتظریم به ما سربزن.اگه دوست داشتی و افتخار دادید آرتین جون جز دوستای آیهانم باشه
www.ayhan92.niniweblog.com
ممنونم عزیزم.چشم لطف کردی

مامان یاشار
9 مهر 92 23:16
وای مامانی چه عکسای خوشگلی. براش حتماً اسفند دود کن. کار شما هم مبارک
ممنونم عزیزم.چشم

خاله ی آریسا
14 مهر 92 8:34
ای جونم ناز نازی چه تیپی زدی؟ آمبولانس پشت سرت کوش
ایشالله همیشه لبت خندون باشه عزیزم
ممنونم خاله مهربون

سارا مامان آرتین
14 مهر 92 22:36
هزار ماشالا به این گل پسر
مامانی اسفند فراموش نشه هاااااااا
چشم عزیزم.شما لطف داری.سارا جون هر کاری میکنم نمیتونم وارد وبتون بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرتین نابغه کوچک
16 مهر 92 0:50

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

دوست جونم روزت مبارک

ممنونم عزیزم.روز همه ی نی نی های گل مبارک
سارا مامان آرتین
16 مهر 92 12:04
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

____________________________


ممنونم عزیزم.سارا جون نمیدونم چرا نمیتونم وارد وبتون بشم.همش ارور میده

مريم مامان نيكان
16 مهر 92 21:23
كوچولوي عزيزم روزت مبارك انشالله كودكي شاد و زيبايي داشته باشي
ممنونم خاله گلم
سعیده مامان آرتین
17 مهر 92 10:44
سلام عزیز خاله روزت مبارک
ممنونم خاله گلم

مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 11:37
روزت مبارک عزیزممممممم
مامان مریم
17 مهر 92 15:00
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
آرتینم روزت مبارک
عزیزم تو عکساتم میدرخشی همه شون عالین ...مبارکت باشه

ممنونم مریم عزیزم.لطف داری گلم
مهرناز(مامان آرسام)
17 مهر 92 16:20
روزت مبارک عسل خاله


ممنونم عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 12:17
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
ممنونم خاله عزیزم
samaneh
20 مهر 92 12:24
عزیزم آرتین جون 17 ماهگیت مبارک عکسات هم خیلی نانازه چه پسری گل پسری تاج سری
ممنونم خاله گل

مامان هدیه
20 مهر 92 15:15
خواهر خیلی کم پیدایی دلمون براتون تنگ شده
یه آپی کن لااقل
قربونت برم.چشم

مامان بردیا
21 مهر 92 1:47
خدا نگهش داره ببوسیدش
چشم گلم.لطف دارین
مامان کیان کوچولو
21 مهر 92 16:55
عزیزــــــــــــم چقدر عکسا قشنگ شده .. مبارکه ///
چشماشوووووووووووو
ممنونم عزیزم

نگاری
23 مهر 92 17:19
کجایی مامانی؟
عزیزم مشغلمون زیاد شده.میام پیشتون.دلم برا همه ی دوستا و نی نی های گلشون تنگ شده
سارا مامان آرتین
6 آبان 92 19:04
سلام مامانی خوبین؟
شما هم مثل من درگیرین که پست جدید نمیذارین؟؟؟
ببوسین گل پسرزیبا تونو
بله عزیزم هم درگیرم همتنبل شدم هم گل پسرمون شیطون تر شده...سارا جون نمیتونم وارد وبلاگت بشم یه مدتیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرناز(مامان آرسام)
7 آبان 92 10:50
کجایی آرتینم مامانی پات بهتره؟
عزیزم بهترم قربونت برم

الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:29
عجب عکسایی نازی
ممنون دوست خوبم
مامان هدیه
14 آبان 92 10:52
خواهر کی آپ میشی؟؟؟؟؟؟
تنبلی رو بذار کنار زودی یه پست جدید بذار این چه وصعشه
برات قینانالیخ میکنم
ترسیدمچشششششششششششششششم

مامان ابوالفضل
16 آبان 92 14:43
آقا اترین چقد خوشگلی شما خدا حفظت کنه البته از آخر عاقبت رژ های مامان معلومه شلوغ هم هستی با افتخار لینک شدی
ممنونم خاله گل.لطف دارین شما
مامان آرتین
16 آبان 92 15:54
چه عکسهای قشنگی از آرتین عزیز انداختید خیلی زیبا بودن و از دیدن خنده های شیرینش لذت بردم. بوسسسسس بزرگ تقدیم به پسر خوش تیپ و ناز
ممنونم خاله مهربونم شما همیشه لطف دارین

مامان مهدیس و ملیسا
6 آذر 92 21:38
سلام سلااااااااااااااام ما برگشتیم خوبید خوشید چخبر؟؟؟دلمون براتون کلییی تنگ شده بود!!!
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنون خاله گل.میایم پیشتون حتما
مامان کیان کوچولو
13 آذر 92 15:08
عزیزم عکسات خیلی ناز شدن خوشگل ِ خاله با اون چشمای نازت ..
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
مریم
26 تیر 93 16:59
سلام وبلاگ قشنگیه خدا حفظش کنه کوچولوتون رو ولی خداییش عکس های آتلیه محشره
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم شما لطف داری عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد