آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره

آرتین

22 ماهگی گل پسر شیرین تر از عسلمون...

1392/12/3 13:39
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و هزاران درود به دوستای مهربونو گلمون که دیگه به تاخیرای ما حسابی عادت کردنSmiley

تو این مدت کلاسای مامانی یکم بیشتر شده و فرصت نمیکنه وبمو آپ کنه ولی هر بار تصمیم میگیره به موقع مطلب بذاره حالا ببینیم کی عملی میشه...

و اما منو پیشرفتایی که تو این مدت کردم: تقریبا میشه گفت حرف زدنم کامل شده و جمله های زیادی رو میگم ، در برابر چیزایی که دوست ندارم خیلی محکم می ایستمو میگم نه و حرف خودمو به کرسی میشونم

معمولا کفشو لباسامو برا پوشیدن خودم انتخاب میکنم و اگه غیر این باشه چنان گریه و دادو هواری راه میندازم تا مامانی کوتاه بیاد شکلک های شباهنگShabahang مثلا یه روز که هوا سرد بودو کلی هم برف اومده بود مامانی مجبور شد منو با دمپایی ببره مهد شکلک های شباهنگShabahangو کلی اینجوری بشه

شعر های اتل متل توتوله، یه توپ دارم قلقلی یه، چشم چشم دو ابرو و 2 تا کتاب شعر می می نی گل میکشه یا نی نی و می می نی یه عالمه شیرینی رو هم حفظ کردم

از 1 تا 10 به فارسی و از 1 تا 4 به انگلیسی میشمرمشکلک های شباهنگShabahang

و اما مثل اکثر آقایون به ماشین خیلی علاقه دارم و ماشینایی مثل سمند، پراید، 206، پژو Glx، پرشیا، وانت، کامیون و اتوبوس رو میشناسم و تو خیابون هر ماشینی رو  که ببینم اگه اسمشو ندونم میپرسم 

و اما مامانی کشف کرد که به قوانین راهنمایی و رانندگی هم علاقه مندم و چند تاییشو بهم یاد داد. الان اسم تابلوهایی مثل ایست، دور زدن ممنوع، محل عبور عابر پیاده، دور زدن، توقف ممنوع، ایستادن ممنوع، ورود ممنوع، گردش به چپ ممنوع، گردش به راست ممنوع، یک طرفه، میدان، خطر ، عبور دوچرخه ممنوع، مدرسه و ... رو بلدم

کتاب خوندنو خیلی دوست دارم و مامانی روزی چند بار برام کتاب میخونه. از کارتونهای کوتاه خوشم میاد و اگه بیشتر از 2، 3 دقیقه باشه حوصلم سر میره. به فیلمی که شب یلدا تو مهد ازمون گرفتن خیلی علاقه دارم و هر روز 2 ، 3 بار تماشاش میکنم و اسم همه ی نی نیهای مهدمونو میدونم

راستی حساسیت زیادی به کاردو چاقو دارم و هرجا ببینم باید ببرم بندازم داخل ظرفشویی، اینم بهونه ای شده برای به دست گرفتنشونتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

واما 16 بهمن  92 من 22 ماهه شدمو کلی شیرین ترو تو دل برو تر 

اینم چند تا از عکسای 22 ماهگیم:

منو النا جون تو تولد داداش امین

هر چند اولش کلی با النا جون خندیدیمو بازی کردیم ولی آخرش با گریه و دعوا سر یک آب پاش از هم جدا شدیم

عاشق زدن جرقه ی اجاق گازم و از سطل آشغال به عنوان صندلی استفاده کردم... راستی اون قابلمه های روی گاز خالین وگرنه مامانی نمیذاشت نزدیک شم

 یه روزم منو مامانی رفتیم خونه ی آرتا جون

اینم ایلیا خان پسر خاله آرتا جون که فقط 2 روز ازم کوچیکتره و اینجا یاد قدیما کرده

منو ایلیا محو تماشای کارای آرتا خان

اینم یه فرشته ی 22 ماهه که اینجوری وسط اتاق خوابش برده

پسندها (2)

نظرات (25)

الهه مامان مبین
4 اسفند 92 0:26
سلام . خوبید شما .. ؟ چه پسمل نازی هزار ماشاا.... خدا حفظش کنه . پسمل من 2 ماه کوچیکتر از آرتین جونه ... به ما هم سر بزنید . ما بازم پیشتون میایم ..
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
حتما عزیزم.خدا کوچولوتونو حفظ کنه
مريم مامان نيكان
5 اسفند 92 20:56
22 ماهگي پسر خوشگلم مباركه چقدرم موي كج به آرتين مياد الهي بگردم عكس آخري كه تو پتو خوابيده خيلي بانمك شده ولي آخه عزيزم بدون بالش سرت درد ميگيره
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم عزیزم.نگران نباش مدت زمان خواب آرتین خان تو عکس آخر یکی دو دقیقه بیشتر نبود
خاله ی آریسا
6 اسفند 92 16:36
حسسسسسسسسابی هم دیکرد دارین عزیزم ببین چه بلایی شده آفرین به تو گل پسر که این همه چیزای خوب یاد گرفتی و میبینم که مامانی با دمپایی میاد ددر آخه تو چقدر بلایی
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
قربون محبتت خاله مهربون
مریم(مامان پرهام)
7 اسفند 92 14:37
ماشالله پسرم واقعا واقعا آرتین گلم نسبت بهسنش توانایی های زیادی داره آفرین سولمازجون معلومه حسابی وقت میذاری براش. حیف کاش منم خبر میکردین میومدم خونه فریبا می دیدمتون
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
قربونت برم عزیزم لطف داریمنم خیلی دوست داشتم تو و مخصوصا پرهام خوشگلمو ببینم ولی بدون برنامه ریزی قبلی رفتم خونه فری.انشاا... میام خونتون دیدن پرهام جونم
مامان مریم
9 اسفند 92 11:22
دلم برای آرتین خوشگلم تنگ شده بود ..چقدرم آقا و خوشگل شده ماشاله..ببخشید که دیر سر زدم.22 ماهگیتم مبارک شازده کوچولو
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم خاله مریم نازنین
مامان هدیه
12 اسفند 92 1:35
سلام عزیزم آفرین به این پسر باهوشمون با این همه پیشرفت و البته آفرین و دست مریضاد به مامانی که برا پسملی وقت میذاره عکسام خیل بامزه هستن به خصوص آخری
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم زن عموی گلم
مامان شایان
13 اسفند 92 0:25
مشالله چه بزرگ شده ارتین جون.هزارررر مشالله.خیلی هم ناز و اقا شده
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
خاله فریبا (مامان آرتا)
13 اسفند 92 8:50
ای جونم این گل پسر چقدر آقا شده. از دیدن عکسهای آرتا و آرتین و ایلیا هم حسابی ذوق کردم. خیلی ممنونم که بهمون سر زدید. کاشکی نزدیک تر بودیم و بیشتر میدیدیمتون.
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
خاله جون مامانم که از دیدنو حرف زدن با شما سیر نمیشهدیدار بعدی ایشاا... عید نوروز
خاله فریبا (مامان آرتا)
13 اسفند 92 8:57
با اجازتون عکسهای آرتا و آرتین و ایلیا رو میخوام کپی کنم تو وبلاگ آرتا
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم شما صاجب اختیاری کلا...
مامان سپهر
13 اسفند 92 9:41
عزيزدلم... خداحفظش كنه
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم خاله مهربون.لطف داری
سلما
16 اسفند 92 19:44
زمستان نیست دلتنگی توست که می لرزاند چهارستون دلم را… خیییییلیییییی دوسسسستتتتت دارم داداشی
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
آجی سلما منم خیلی دوست دارم و منتظرتم بیای پیشم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 اسفند 92 9:44
عزیزم ماشالله چقدر شعر یاد گرفتی. تو ماشین نشستنت هم مثل آرتین منه. پشت کامیونتش رو بر میداره و روی ماشین میشینه
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
قربون آرتین کوچولو
نگاری
18 اسفند 92 16:28
سلام. من که هی سر میزنم مامانی افرین خاله جون چقدر چیز میز یاد گرفتی 22 ماهگیت مبارک
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم عزیزم
مريم مامان نيكان
20 اسفند 92 15:56
سلام دوست خوبم آرتين عزيزم چطوره؟ببخشيد من مرتب سر ميزنم اگه پست جديد گذاشته باشيد حتما سعي ميكنم بهتون پيام بدم ما هميشه به يادتون هستيم
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم عزیزم همیشه لطف داری
دخمل جیگرطلا
25 اسفند 92 15:40
آخی خاله جونم چه ناز خوابیدی از طرف من یه ماچ حسابی بکنین از آقا آرتین آپیم
دخمل جیگرطلا
25 اسفند 92 15:41
میشه لینکون کنین؟
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
حتما عزیزم
الهام مامان یسنا
27 اسفند 92 17:12
22 ماهگی ات مبارک عسل خاله. قربونت برم اینقدر شیرینی. دوست خوبم سال نو پیشاپیش براتون مبارک باشه.
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم دوست خوبم.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشین
مريم مامان نيكان
29 اسفند 92 7:29
دوست عزيزم لحظات از آن شماست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ امیدوارم کنار آرتين جان سالهای سال جشن نوروز رو جشن بگیرید.سال نو پیشاپیش مبارک
جیران بخشنده
4 فروردین 93 23:59
عیدتون مباااااارک انشالله در کنار هم سال خوبی داشته باشید دوستتون دارم
مامانی درسا
16 فروردین 93 2:44
عزیزم تولدت مبارک گلم انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد
سارا مامان آرتین
22 فروردین 93 19:45
خاله فدات بشه جونم هزار ماشالا به گل پسر زیبامون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 فروردین 93 10:00
سال نوتون مبارک. با ارزوی سالی پر از موفقیت و سلامتی
مامان آرتین
30 فروردین 93 0:55
عزیزم.22 ماهگیت مبارک پسر باهوش دوست داشتنی
لیلا
4 اردیبهشت 93 22:13
ای وااایییییییییییی مامانی پس کی آپ میکنی وبلاگ آرتینمو آخه من ضدحال میخورم هی هی به امید دیدن آرتین میامو میبینم نیس..... توروخدا زودتر دست به کارشووووو دلم براعشقم یذره شده ه ه ه ه ه
خاله فریبا (مامان آرتا)
8 اردیبهشت 93 8:31
مامانی فکر نمی کنی خیلی وقته که نیستی. واقعا دلمون تنگ شده برای دیدن عکسهای جدید ارتین جون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد