آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

یه نظر سنجی...

1392/5/26 13:28
864 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم برای جذابیت بیشتر این پست، منتظر میمونیم تا همه ی دوستان نظراتشونو بگن و ما بعد از چند روز تاییدشون میکنیم،چون اگه به این زودیا جوابشونو بدیم قضیه لو میره منتظریم ببینیم چند نفر درست حدس میزنن

                                                                                          

دوستای خوبم مامانی 2 تا عکس جالب رو لپ تاپمون پیدا کرده که به نظرش خیلی شبیه به همن.خوش حال میشیم نظر شمارم بدونیم.میتونین حدس بزنین عکس سمت راست و چپ مربوط به کیه

با اشتیاق منتظر نظراتون هستیم

و اما پاسخ نظر سنجی

عکس سمت راست بابایی خوبم و سمت چپی هم  خودمم

اینجور که همه میگن من خیلی شبیه باباییم هستم، از رنگ چشم گرفته تا انگشتای پا...البته برای اینکه دل مامانی نشکنه ابروهام و یه کوچولو حالت چشمو صورتم شبیه مامانی شده

بینهایت ممنونیم از همه ی دوستای مهربونمون که تو این نظر سنجی شرکت کردن

و اما خاله فریبای گل،مامان کیان جون، زن عموی گل، لیلا جون، خاله بهار گل، عمه زری مهتاب جون و رستا جون  حدسشون درست بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مسیحا
17 مرداد 92 12:41
آرتین و مامان آرتین
ممنونم خاله گلم

الهام مامان یسنا
17 مرداد 92 13:09
سلام خاله جونی.عکس سمت چپی آرتین خوشگله است. قربون عکست برم که اینقدره قشنگه. فکر کنم اون یکی عکس مامانی وقتی نی نی بوده. خیلی شبیه فقط مدل بینی ها فرق میکنه.
ممنونم عزیزم

لیلا
17 مرداد 92 13:30
سمت چپی که قرمز پوشیده ..عشقه منه .. سمت راستی لابد باباشه. اره؟؟؟؟
ممنون لیلا جون

مامان پینار
17 مرداد 92 14:53
خوب راست مامنی آرتین هست. چپ هم خود آرتین دیگه. نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسیار شبیه هم هستن.
ممنونم خاله گل

شیما مامان شاهین کوچولو
17 مرداد 92 15:33
سلام سلام خوبین؟؟
خوب عکس سمت چپیه که آرتین جیگرههههههه
اون سمت راستیه یا باید مامان آرتین باشه یا بابایی آرتین با این تفاوت که اگه هرکدوم از اینها باشن طبیعتن چشمای آرتین به یکی از اونهایی که این عکس مال اون نیست میرههههههه
هه هه هه گرفتین چی شد؟؟؟؟ خودمم نفهمیدم... اگه نگرفتین پیام بده بهم تا قضیه رو بشکافمش
ممنونم از دقتت خاله گل.عزیزم رنگ چشم تو هر دو تا عکس روشنه ولی جون عکس بابایی قدیمیه رنگ چشش تیره افتاده

rasta
17 مرداد 92 17:32
سلام مامانی
به نظره من عکس سمت چپ ارتین جیگره و راستی هم باباش
چه قدرم که شبیه همن
منتظر جوابشیم
پست جالبی بود
ممنونم عزیزم
مريم مامان نيكان
17 مرداد 92 18:51
سلام عزيزم من فكر ميكنم سمت راستي عكس كودكي مامانيه آرتينه و عكس سمت چپي خود آقا آرتينه
ممنون خاله مریم مهربونم

مامان سهند و سپهر
17 مرداد 92 22:22
حدس بزنيم ؟ چجوري آخه ؟
باشه سمت چپ آرتين جوني
سمت راست مامان جونش در كودكي
احتمالا.
حالا جايزمون چيه اگه درست گفتيم ؟؟

ممنونم خاله گلم.جایزتون هزار تا بوس از طرف آرتینه
نگاری
18 مرداد 92 0:17
سلام خودتی مامانی؟؟ شاید دایی ارتینه
ولی فکر کنم خودتی

ممنونم نگار جونم
مرجان مامان اران
18 مرداد 92 1:05
خوب چپیه که ارتین خوشگلمههههه
اون یکی هم فکر کنم خودتیییییی

ممنونم عزیزم
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
18 مرداد 92 1:09
والدین محترم ـرتین جون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ممنونم خاله مهربون

مامان مریم
18 مرداد 92 9:28
الهی چقد نازن...سمت چپیه که آرتین خوشگله ی خودمونه...چقدم نازه قربون اون لباش بشم من...حالا سمت راستیه یا مامانه یا بابا..؟! چهره اش که دخترونه است و من فک میکنم مامان جون آرتینه ولی این پستونک آبیش منو به شک انداخته؟نه همون مامان جوونشه خیلیم شبیهن
ممنونم خاله مریم خوبم

مامان کیان کوچولو
18 مرداد 92 13:34
عزیزم عکس چپ که آرتین جونیه امااااااااا عکس سمت راست
من فکرمیکنم که کوچولویی بابایی آرتین جون باشه
امیدوارم که حدسم درست باشه
یه کوچولو خصوصی

ممنون خاله گلراستی پس کو خصوصی ما؟

خاله فریبا
19 مرداد 92 12:27
سلام آرتین عزیزم. آرتا جون حسابی سرمو شلوغ کرده و خیلی وقته به وبلاگ تو نازنین سر نزدم.
به نظر من عکس سمت راست بابای آرتین و سمت چپی خود آرتین جونه.
ممنونم خاله مهربونم

خاله اریسا خانوم
19 مرداد 92 23:04
سلام عزیزم ما بازم به شما سر زدیم با اینکه شما به ما سر نزدید.به نظر من سمت چپی ارتین کوچولو سمت راستیه داییشه
عزیزم خیلی شرمنده شدم شما به ما لطف دارین حتما میاییم پیشتون

مامان بهار
19 مرداد 92 23:55
جالب بود
بنظرم آرتین جون و باباجونش هستن
ممنونم خاله بهار گلم

مامان سپهر
20 مرداد 92 7:18
سلام عزيزم، بنظرم راستي خود گلتي و چپي هم آرتين كوچولوي نازنين

خاله خوبم ممنونم از لطفت
sahar
20 مرداد 92 13:57
سلام عزیزم من فکر میکنم عکس سمت راست کودکی خودت و سمت چپم که آرتین جونمه
ممنون خاله سحر گلم

مامان آرتین
21 مرداد 92 0:59
من فکر میکنم عکس سمت راست مامان آرتین باشه عکس سمت چپی هم که خود آرتینه
ممنون خاله مهربونم

عمه زری مهتاب جون
21 مرداد 92 12:31
سمت چپی خود آرتین کوچولوئه
سمت راستی هم کوچولویی های بابا جونشه
درسته؟


ممنونم عزیزم
نگاری
21 مرداد 92 20:39
کجایی مامانی بالاخره نگفتی عکس کیه؟

نتیجه اعلام شد عزیزم
شيدا
22 مرداد 92 17:14
اين پسرك ناز عسل ترين پسمل دنياس!
چه چشماي نازي خدا جوون
هزار ماشالا به اين عسل خان!
خدا براتون نگهش داره الهي!

ممنونم گلم شما لطف داری

مامان سهند وسپهر
23 مرداد 92 10:22
چرا نتيجه رو اعلام نميكنيد پس ماماني مهربون ؟

اعلام کردم عزیزم.ممنوننم از توجهت
مامی شایان(زهرا)
23 مرداد 92 20:46
سمت چپ که ارتینه.سمت راست هم فکر کنم مامانشه
]ممنونم که تو نظر سنجی شرکت کردی دوست خوبم
مامان مهدیس و ملیسا
23 مرداد 92 23:40
وای عزیزم فک کنم سمت راستیه خودتی چون لباسش دخترونه استولی چقدر شبیهههههههههههههههه
آرتین جونمم که ماههه خدا حفظش کنه
راستی از مامان هدیه جون خبر نداری گلم چنئ وقته نیسن
راستی عزیزم بخدا فراموش کردم رمز درخواست کردی فراموش کردم بهت دادم یا نه اگه ندادم بگو بهت بدم شرمنده گلم بووووووووووووووس
ممنونم که تو نظر سنجی شرکت کردی دوست خوبم

مامان هدیه
24 مرداد 92 17:09
مامانی بالاخره همت به خرج دادی و این عکسو گذاشتی تو وبلاگ
البته ماها که جوابو میدونیم عکس داداشو و آرتینو کنار هم گذاشتی ببینیم از دوستاتون کیا درست حدس میزنن؟

ممنون عزیزم
مامان آرتین
25 مرداد 92 9:02
سلام.دوست خوبم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سری بزنید و با هم تبادل لینک کنیم
در صورت تمایل به تبادل لینک ما را با نام آرتین نابغه کوچک لینک کنید و به من خبر بدین با چه نامی لینکتون کنم
کوچولوی نازت و ببوسسسسسس


ممنونم عزیزم. حتما

مامان حمید کوچولو
25 مرداد 92 18:01
عکس سمت راست مامانی شایدم بابایی اما فکر میکنم مامان آرتین باشه ولی چقدر شبیه نا... سمت چپی هم آرتین جونه دیگه
مریم مامان نیکان
26 مرداد 92 16:21
چه جالب نظرسنجی باحالی بود اصلا معلوم نمیشه عکس سمت راستی عکس پسره فکر کردم مامانیه آرتینه ولی خداییش کپی برابر اصله ها

ممنونم عزیزم.بله پدرو پسر کپی همن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 مرداد 92 13:02
خیلی شبیهن. اول که پست رو دیدم فکر کردم خودت و مامانی هستید. اشتباه بود
ممنونم گلم

مامان هدیه
28 مرداد 92 11:10
عزیزم اینکه داداش و آرتین شبیه همن حقیقتیی ست انکارناپذیر
ولی آرتین رفته رفته به خودتم شباهت پیدا میکنه
الان به نظر من آرتین بیشتر شبیه خودته و بابا
راستی این عکس آرتین هم متعلق به کوچیکیاشه الان قیاففه اش خیلی فرق کرده
راستی عکسای مسافرتتون کو؟
خسته شدم از بس رفتمو اومدم
عزیزم تو تنها کسی هستی که میگی شبیه خودمهعکسای مسافرتم رو چشم.میذارم در اولین فرصت

مهرناز(مامان آرسام)
29 مرداد 92 0:00
وای خدا آرتین جونم چقدر شبیه باباشه ها اگه رنگ چشمشونم یکی باشه، فرقشون فقط توی دماغه
الهی خاله قربون اون چشمای نازت بره
مهرناز عزیزم خیلی خوشحال شدم.حسابی دلتنگت بودیم.ممنونم از لطفت

نگاری
29 مرداد 92 14:02
ایول چقدر شبیه همن
ولی خوب تو عکس معلوم نیست چشمای باباییش رنگیه
عزیزم چون عکس بابایی قدیمی ی رنگ چشمش معلوم نیست

سارا مامان آرتین
30 مرداد 92 15:10
منم میخواستم بگم بابایی ولی متاسفانه دیر شدهههههههههههههههههههه
زنده و سلامت باشن دوتا ییشون والبته خودتون مامانی
ممنونم عزیزم
مامان کیان کوچولو
30 مرداد 92 17:36
عزیزم وبلاگ ما با عکسای تولد کیان کوچولو به روز شده
با حضورتون خوشحالمون کنید
ختما عزیزم

ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 مرداد 92 2:08
منم حدسم همین بود اما پایین جواب رو نوشته بودید
عکس بالای قالب
ممنونم عزیزم.لطف کردی

مامان معین
2 مهر 92 11:14
سلام . پدر و پسر کپی هم . ماشااله پسر نازی دارین . منم 1 پسر 7 ماهه دارم اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم . من آرتین جون رو به لینک دوستان معین اضافه می کنم
بله گلم کپی همن.چشم حتما میام پیشتون.ممنونم از لطفتون

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد