آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

تولد بابایی

1392/5/13 10:08
983 بازدید
اشتراک گذاری

31 تیر تولد بابایی مهربونم بود

امسال دومین سالیه که من تو تولد بابایی حضور دارمتولد بابایی امسال تو ماه مبارک رمضان بود و مامانی تصمیم گرفت خونواده بابایی رو روز تولدش برای افطار دعوت کنه. مامانی دوست داشت سنگ تموم بذاره ولی با وجود شیطون بلایی مثل من یکم کارش سخت بود.البته خاله زهرا و خاله نگار لطف کردن و نوبتی اومدن پیشمون تا منو سرگرم کنن تا مامانی بتونه به کارا و خریداش برسه

خدارو شکر همه چی همونطوری که مامان میخواست پیش رفت ولی چون مامانی خیلی سرش شلوغ بود نتونست از سفره فطارمون عکس بگیره. بعد افطار کیکو آوردیم و بابایی از طرف منو مامانی 2 تا پیراهن، ازطرف مامان جونو باباجون یه پیراهن و وجه نقد و از طرف هدیه جون هم یه ست خودکار خیلی قشنگ کادو گرفت. بابایی خوبم خودت میدونی که چقدر منو مامان عاشقتیمامیدوارم 120 ساله بشی و همیشه سایت بالای سر منو مامانی باشه ایشاا...

این عکس پارسالمه تو تولد بابایی که 3 ماهم بود:

و اینم عکس امسالم که 15 ماهمه:

واما دلنوشته ی مامانی برای باباییم:

عزیزترینم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .

تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله ی آریسا
13 مرداد 92 11:20
ایشالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
ممنونم عزیزم.انشاا...

مامان سهند و سپهر
13 مرداد 92 11:31
تولدشون مبارك باشه ايشالا هميشه در كنار هم شاد و خرم باشيد و در حال جشن و مهموني و خوشي

ممنونم عزیزم.انشاا...
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 مرداد 92 11:50
تولدآقای پدرمبارک ایشالا سایه شون همیشه برسرتون سبزباشه ودرکنارهم شادوخوشبخت
ممنونم عزیزم.انشاا...همینطور شما

سارا مامان آرتین
13 مرداد 92 18:32
تولدشون مبارک ایشالا 120 سال در کنار هم خوب و خوش باشید

ممنونم عزیزم.همینطور شما
الهام مامان یسنا
13 مرداد 92 18:44
ماشالله آقا آرتین دیگه واسه خودش مردی شده. ا چقدر مقایسه این عکس ها لذت بخشه وقتی میبینی بچه ها اینقدر بزرگ شدن. خدا حفظش کنه.
مامانی خسته نباشی تولد همسری هم مبارک.
ممنونم الهام جان.بله همینطوره.لطف کردی عزیزم

مریم مامان نیکان
14 مرداد 92 8:15
عزیزم چقدر با حضورت جشن تولد رو به همه شیرینتر کردی دست مامانی هم درد نکنه که هم ثواب کردندوافطاری دادند هم همسرشون رو شاد کردند.
عزیزم تولد همسرتون رو تبریک میگم انشالله به پای هم پیر بشید و دامادی آقا آرتین رو ببینید

منونم مریم عزیزم.همیشه با کامنتهای قشنگت خوشحالمون میکنی
بابایی
16 مرداد 92 12:20
تو را از بین صدها گل جدا کردم

تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم

برای نقطه ی پایان تنهایی

تو تنها اسمی بودی که صدا کردم

عشق من عشق من

عشق من عشق من

دوستتون دارم تا بیکرانها

ممنونم عشقم.تو همیشه برای منو آرتین بهترینی

مامان مریم
16 مرداد 92 15:21
تبریک میگم عزیزم...امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین...بابت افطاری هم خسته نباشی
خیلی ممنونم دوست خوبم

مرجان مامان اران
18 مرداد 92 1:04
تولد بابای مبارک ایشالا سایشون همیشه بالای سرتون باشه عزیزمم
شاد باشید دوستممممم

ممنونم دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد