آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

سرگرمی وبلاگی+تولد 1 سالگی وبلاگمون

1392/5/1 16:03
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف زن عمو مامان هدیه جون و خاله مریم مامان نیکان جون به یه سرگرمی وبلاگی دعوت شدیم که باز هم ازشون ممنونیم که همیشه به یادمونن

اگه ماهی از سال بودم ؟ فروردین چون خداوند تو این ماه فرشته کوچولومونو بهمون هدیه داد و ما رو غرق در شادی و خوشبختی کرد

اگر روزی از هفته بودم؟ جمعه چون وقت بیشتری رو با همسرم میگذرونم

اگر عدد بودم؟ 7

اگر نوشیدنی بودم؟ آب 

اگر ثواب بودم؟ کمک به کودکان بی سرپرست

اگر درخت بودم ؟ سرو

اگر میوه بودم؟  توت فرنگی

اگر گل بودم؟ رز

اگر آب و هوا بودم؟ برفی

اگر رنگ بودم؟ سفید

اگر صدا بودم؟ صدای پسرم وقتی با تمام وجودش میگه ماما

اگر پرنده بودم؟ قو

اگر فعل بودم؟ بودن

اگر ساز بودم؟ پیانو

اگر عضوی از بدن بودم؟  قلب 

اگر بخشی از طبیعت بودم؟ رودخونه

اگر یک حس بودم؟ حس زیبای عاشقی

پسر بی همتای من، اگر در هر دمو بازدمم خدارو شاکر باشم از اینکه فرشته ای به این سالمی، زیبایی و باهوشی بهم هدیه داده باز هم کمه. منو بابایی تا ابد عاشقتیم و نفسمون به نفس تو بنده.همین...

  

و اما اینکه...

وبلاگمون 1 ساله شد

پسر قشنگم خیلی زود 1 سال گذشت.تو این 1 سال درسته که اکثر مطالبو شبا بعد از خوابیدن شما گذاشتم و شاید بعضی وقتا از شدت خستگی و بیخوابی نمیفهمیدم چی دارم مینویسم ولی با تمام وجود برات نوشتم. تا جایی که بتونم باز هم برات مینویسم تا وقتی که انشاا... مرد بزرگی شدی و خواستی خاطرات کودکیتو مرور کنی خوندن مطالب وبت برات لذت بخش باشه.منو بابایی تمام تلاشمونو برای خوشحالیت و سعادتت انجام میدیم پسر شیرینم. امیدوارم روزی خودت بیای اینجا و از موفقیتهات،روزهای خوش زندگیت، ازدواجت، پدر شدنت و تولد 120 سالگیت بنویسی.انشاا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لیلا
1 مرداد 92 15:54
وای عشقم برگشته فدات بشم !!!!!!!چه گریه ای هم میکنه .... انگار بدجوربابایی شده قربون آرتینم بشم عکساش یکی از یکی خوشگلتر... البته خودش خوشگلترترتر ..... .یه ماچ لیلایی لفطن ممنونم لیلای عزیزم.آرتینم شما رو خیلی دوست داره گلم
سارا مامان آرتین
1 مرداد 92 19:22
سلام دوست جونم فوق العاده است
ایشالا سالهای سال در کنار پسر و همسرت خوب و خوش باشی
خصوصی عزیزم
ممنونم سارای عزیزم.همیشه با محبتهات ما رو شرمنده میکنی

نگاری
2 مرداد 92 23:55
یک سالگی وبلاگت میارک خاله

چه عکس خوشملی
ممنون خاله مهربون

مامان مریم
4 مرداد 92 11:58
تبریک بابت تولد وبلاگ قشنگ شازده کوچولو....ایشاله تو وبلاگش جشن فارغ التحصیلیشو ببینیم

ممنونم عزیزم.انشاا...
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 مرداد 92 14:04
ســــــــــــــــــــــلام. خوشگل من. ماشالا چقدر ناز داری. چه عکسای خوشگلی هم گذاشتی تو وبلاگت عسیســــــــــــــــم.. مامانی اسفند یادت نره... منم ی پسمل دارم ک مهر 91 ب دنیا اومده. چشمماش مثل تو خوشگله. اگر دوست داشتید ب ما هم سر بزنید. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
ممنونم عزیزم خیلی لطف داری.عزیزم آدرس نذاشتی بیام وبتون!!!

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 مرداد 92 13:03
گلم آدرس براتون گذاشتم زیر پیامم اون گوشه چپ نوشته سایت...
اینجا هم مینویسم.
www.hobabkocholo.niniweblog.com
عزیزم پسر کوچولوی خیلی نازی دارین.خدا حفظش کنه.از طرف من ببوش

مامان کیان کوچولو
6 مرداد 92 18:12
چقدر این روزها زود میگذره ... ویهو میبینی یه سال جلو چشمات رفته ه ه ه ه
واقعا همینطوره.ممنونم عزیزم
سلما
12 مرداد 92 21:47
تولد وبلاگتون مبارک

ممنون آجی سلما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد