آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

اندر احوالات 15 ماهگی

1392/5/7 2:26
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

16 تیر 92 من 15 ماهه شدم و بسیار شیطون بلا

همون روز رفتیم تولد 2 سالگی النا جونکه امیدوارم 120 ساله بشه با نی نی های دیگه ای که دعوت بودن کلی بزنو بکوبو شیطونی کردیم و حسابی بهمون خوش گذشت

از بس ورجه وورجه میکردم مامانی نتونست یه عکس درست حسابی ازم بگیره

و اما اینکه یه مدتیه پاسیوی خونه مامان جونو کشف کردم و شده یکی از محل های محبوبم

راستی عاشق مهر هستم و بهش میگم الله و تا یه مهر میبینم شروع میکنم به بوسیدنو سجده کردن

این روزها اکثر کلماتی رو که میشنوم رو تکرار میکنم.یه اینم یه چنتایی که مامانی یادشه:

الو: الو

آبا: آلبالو یا هر میوه ای که گرد باشه

ماجو: مامان جون

باجی: بابا جون

ای بابا و اه بابا

به به

مرسی

مَسّا: مهسا

آپ: آقا پرویز

عصّا: عصا

مِس: موز

کاه: کلاه

هَدی: هادی

عمو

عمو حمید: عمید

بوپ: توپ

ماسّی: ماشین

قَطّا: قطار

و...

راستی اگه گفتین محبوب ترین جای خونمون کجاست؟ جایی که تا چشم باز میکنم میرم میشینم اونجا و اکثر بازیهامم اونجا میکنم...

بله، میز تلویزیونمون:

اینجا هم یه گوشه دنج پیدا کردم و دارم یواشکی با موبایل صحبت میکنم

پسندها (1)

نظرات (11)

خاله پارمیدا
7 مرداد 92 13:16
دلم کوچک است! کوچکتر از باغچه ی پشت پنجره! ولی آنقدر جا دارد که برای دوستی که دوستش دارم نیمکتی بگذارم برای همیشه..پیش ما هم بیاین خ.شحال میشیم♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥
ممنونم عزیزم.چشم.

الهام مامان یسنا
7 مرداد 92 17:41
15 ماهگی مبارک. ماشالله به گل پسر شیطون بلا. آفرین آرتین جونم که گلدون ها رو آب میده و سجده هم بلد شده.

ماشالله چه خوب کلمات رو میگه. یسنا من به غیر ماما و بابا تازگی ها په په که نمیدونم معنی اش چیه و بعضی وقت ها آب و ماه هیچی نمیگه.
برای آرتین عزیز و دوست داشتنی
عزیزم بچه ها قابل مقایسه نیستن.یسنا جیگر هم به موقش همه چی رو میگه.فعلا داره یاد میگیره یه دفعه حرفاشو رو میکنه براتون

سارا مامان آرتین
9 مرداد 92 6:45
همیشه به تولد و خوش گذرونی
ماشالا به این گل پسر که روز به روز زیبا تر میشههههههههههههه
آرتین هم علاقه خاصی به مهر داره ولی اگه بیفته دستش میخورهههههههههههههههههه

خاله آرتینم میخوره حسابی
یه ما مان
10 مرداد 92 5:17
سلام عزیزم
15 ماهگیت مبارک پسمل ناز نازی امیدوارم در کنار مامان وبابا 120 سالگیتو جشن بگیری

ماشالا هزار ماشالا چه پسر نازی خدا براتون نگه داره
خوش باشید وبر قرار
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
اگر مایل بودید خبرم کن
ممنونم عزیزم.چشم حتما
مامان هدیه
10 مرداد 92 13:07
پس حسابی ترکوندین...همیشه تو شادی و خوش گذرونی باشین
آرتین جون اونقده مسئولیت پذیره که داره به گلهای مامان جون رسیدگی میکنه آفرین پسر فعال و ناز نازی
خوشگل زن عمو باید یه گوشه ای گیرت بیارم ببینم با کی داری حرف میزنی
ممنونم زن عموی خوبم

مامان آرتین
10 مرداد 92 13:08
خاله بیا مسابقه
چشم

مریم مامان نیکان
10 مرداد 92 15:29
عزیزم دستت درد نکنه اینهمه عکس خوشگل از آرتین برامون گذاشتی. الان در سطح بالای انرژی هستم حسابی. پس حسابی ببوسش
ممنونم مریم عزیزم.چشم
مامی شایان(زهرا)
12 مرداد 92 1:11
اخی پس گل پسر داره واسه خودش مردی میشه ماشالله...

مرسی عزیزم لطف داری
مرجان مامان اران
12 مرداد 92 4:45
15 ماهگیت مبارک پسر خوشگل شیطوننننننن
همیشه به مهمونی عزیزمممم
عکساش خیلی نازنننننن
ممنونم خاله مهربون

مامان پینار
12 مرداد 92 14:27
همیشه به خوشی انشالله.
عزیزم 15 ماهگیت مبارک چه ناز شدی ماشالله
llممنونم خاله مهربونم

سلما
12 مرداد 92 21:44
کلماتی که میگی خیلی بامزه هستن


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد