آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ 1392

1392/4/13 2:20
576 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیزم، من تو جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ با عنوان نی نی شکمو با این عکس شرکت کردم. خیلی خوشحالمون میکنین اگه بهم رای بدین. برای کمک به برنده شدنم با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا کد 398 رو به شماره 200 8080 2000 ارسال فرمایید. بینهایت از لطف همگی ممنونم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مهرناز(مامان آرسام)
13 تیر 92 12:16
الهی بگردم،همیشه بهت سر میزنم و میبینمت(با گوشیم!) کلی هم واست ذوق میکنم که انقده مثل آرسامی بزرگ و آقا شدی الانم اومدم بگم که خودم و شوشویی فعلا اس دادیم کس دیگه ای هم دیدم میگم بده،آرتین جونی اولهههههههههههه
ممنونم مهرناز جان.دلمون برات تنگ شده بود

مامان مریم
14 تیر 92 12:51
ای جووونم ..موموشیه شیکمو...قربونت برم من...امیدوارم اول اول بشی خوشگل خان
ممنونم عزیز

Diamond
15 تیر 92 18:21
خدا حفظش کنه آرتین کوچولوی ما رو این جیگر رو باید اول بارونش کنی بعد بهش رای بدی

حتمنی به گل نازنینت رای میدم عزیزم
پسرتو از طرف من ببوووووووووووس

منو هم هم لینک کن عزیزم

ممنونم عزیزم.خیلی لطف داری.چشم با افتخار لینکتون میکنم

مامان امیرمحمد
16 تیر 92 10:53
سلام به پسر گل تان رای دادم. پسر نازی دارید . خدا حفظش کند - انشاله مامانتون در سلامتی باشدو حالشون خوب شده باشد و شاهد رشد نوه خوشگلش - وبلاگتون هم زیباست. موفق باشید.
ممنونم عزیزم.خیلی لطف کردین.از آشناییتون خوشحال شدم

مريم مامان نيكان
16 تیر 92 16:50
منم به اين جيگمل خوردني راي دادم انشالله اول بشه
بینهایت ممنونم عزیزم

شیما مامان شاهین کوچولو
16 تیر 92 19:34
چشممممممممممممممم ما نوکر آرتین جیگرمون هستیم مامانی حتما بهش رای میدم، البته با سیم کارت همسری چون با خط خودم رای داده بودم حتما رای میدم گلم ایشاله برنده میشه آرتین خوشگل خاله
ممنونم خاله شیما جونم

سارا مامان آرتین
16 تیر 92 20:09
حتما عزیز خاله
ممنونم خاله مهربون

مامان مهدیس و ملیسا
16 تیر 92 21:02
منم رای دادم عزیزمممممممممم
ممنونم عزیزم.خیلی لطف کردی

مامان رادین
17 تیر 92 10:57
سلام دوست خوبم
ممنون که به وبلاگ رادین جون سر زدید
خوشحالمون کردید
ماشالا جه پسر ناز و دوست داشتنی ای دارید
خدا حفظش کنه
ممنونم عزیزم.گل پسر شمت هم خیلی نازه

مسیحا
19 تیر 92 21:02
سلام ، با تب تابستون آپم
برای مسیحای عزیزم

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
22 تیر 92 13:01
خاله جون دیر متوجه شدم. با هر موبایل یک بار میشه رای داد که من به دوستایی که زودتر گفته بودن حدود دو هفته پیش، رای دادم.
هیچ اشکالی نداره خاله جون.آرتین کوچولو تو دل همه ی اونایی که دوسش دارن برندس و این برامون کافیه.ممنونم از محبتتون

الهام مامان یسنا
24 تیر 92 17:54
دوست خوبم خوشحال میشیم از آلبوم تولد یسنا کوچولو دیدن کنید.
برای آرتین عزیز
چشم عزیزم.حتما
لیلا
25 تیر 92 15:12
سلام عزیزم خیلی وقته نیستین دلم برا ارتینم تنگ شده کجایین پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه مدت سرمون شلوغ بود لیلا جون.منتظر عکسای جدید و شیرینکاریای آرتین باش به زودی آپ میشیم

نگاری
26 تیر 92 14:51
اخییی جونمم شکمو من
نگاش کن چجوری داره می خونه


مامی سویل
27 تیر 92 19:41
سلام عزیزم چه خوشگل نون می خوری جیگرتووووووووووووووووو
مامانی لینکتون کردم اگه دوست داشتین لینکمون کنین اخه همشهری هستیم
ممنونم عزیز.چشم

مامان هدیه
30 تیر 92 11:57
عزیزم به یه نظرسنجی دعوت شدی اگه خواستی شرکت کن
حتما عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 تیر 92 3:51
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
چشم

میلاد
20 مرداد 92 19:17
قشنگه
ممنونم

میلاد
31 مرداد 92 21:12
قشنگه
ممنونم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد