آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

پارک ایل گلی

1392/4/10 16:39
585 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه عصر منو مامانی خونه بودیم و حسابی حوصلمون سر رفته بود که خاله نگار زنگ زد و پیشنهاد داد که با هم بریم ایل گلی.مامانی هم با بابایی هماهنگ شد و رفتیم.هوای ایل گلی معمولا تو چله تابستونم که بری خنکه و کلی از آبو هوای مطبوعش لذت بردیم.مطابق معمول آش رشته و آش دوغ سفارش دادیم و من برای اولین بار غدای بیرونو میل کردم و خداییش خیلی هم خوشمزه بود.کلی تو پارک بدو بدو و شیطونی کردم

با دیدن اینهمه تنقلات رنگی رنگی کلی ذوق کردم و دوست داشتم همرو بردارم

این هم پشمکی که بابایی برا مامانی گرفت.البته منم یه کوچولو خوردم ولی خوشم نیومد خدارو شکر

دوشنبه صبح هم مامانی برای ادامه کارای تسویه حسابش باید میرفت دانشگاه که منم با خودش برد و این اولین حضور من توی دانشگاه بود.اینم عکسم تو آزمایشگاه شیمی:

و باز هم ژستی که این روزا تو اکثر عکسا میگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان هدیه
10 تیر 92 18:01
فدات شم همیشه به گردش
غذاهام نوش جونت
عکساتم تو آزمایشگاهه شیمی خیلی باکلاسن
لطف داری گلم

مامان هدیه
10 تیر 92 18:03
عزیزم عکسی که داره توت فرنگی یا پرتغال میخوره قشنگن اگه عکس مناسب پیدا نکردی میتونی از اونا استفاده کنی
عزیزم ممنونم از راهنماییت.چشم

الهام مامان یسنا
10 تیر 92 18:15
همیشه به گردش. آش نوش جونت آرتین عزیزم. امیدوارم اولین حضورت در دانشگاه به حضور مستمرت در آینده تبدیل بشه عزیز دلم.
انشاا...ممنونم دوست خوبم

خاله ی آریسا
11 تیر 92 8:39
جووووووووووونم چه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه عزیزم . مرسی که بهمون سر زدین . خوشحال میشم همدیگرو بلینکیم
حتما عزیزم

مامی شایان(زهرا)
11 تیر 92 9:48
ای جان....اون عکس اخریه خیلی بامزه شده...با اون دماغ فینگیلیش
ممنونم عزیزم

لیلا
11 تیر 92 11:22
فدات بشم عزیزم ....عکس اول ودومت خیلی قشنگن. ...مامان جونش از طرف من یه ماچ لیلایی ازش بگیر...میدونی که؟؟؟؟؟؟
عزیزم اون جور بوسا فقط کار خودته از دست من برنمیاد

الهه
12 تیر 92 9:12
آخییییییی منم از عکس آخریش خیلی خوشم اومد خیلی با مزه افتاده .
ایشالله که همیشه برید بگردید و خوش بگذرونید من که سر صبحی هوس آش رشته کردم
قربونت خاله مهربون

مامان سهند و سپهر
12 تیر 92 11:13
هزار ماشالا خيلي ماهه . عزيزم. اسپند باش دود كنيد ماماني. نازه پسرمون. ببوسينش.
ممنونم عزیزم شما لطف دارین

مامان سهند و سپهر
12 تیر 92 11:32
«ن لينكتون كردم با افتخار
ممنونم عزیزم.منم شمارو لینک میکنم

مامان آرتین
12 تیر 92 12:16
سلام عزیزم همیشه به گردش و شادی،خوشبحالتون دلم خیلی حوس عروسی کرده.آشی هم که خوردی نوش جونت باشه ما تبریزیها همیشه با این ایل گلیمون پز میدیم و دل همه رو میبریم
ممنونم عزیزم

مامان آرتین
12 تیر 92 12:18
راستی من شما رو خیلی وقته لینک کردم همیشه هم بهتون سر میزنم ازتون درخواست کرده بودم که لینکم کننین حتما یادتون رفته
عزیزم ببخشین.شاید یادم رفته.چشم
♥متین من♥
12 تیر 92 17:41
عزیزم همیشه شاد باشی
نوش جونت هم آش هم پشمک و...
وای ببین چه فیگوری هم گرفته


مامان بهار
13 تیر 92 2:07
واااااااااااااااااااااااااااااای من واقعا نمیدونم چجوری این اتفاق افتاده عشقم




مامان بهار
13 تیر 92 2:08
همیشه بهت خوش بگذره
ممنونم خاله حوبم

مامان پینار
13 تیر 92 12:28
سلام

از آشناییتون خوشحال میشم. با کمال افتخار لینکتون کردم.
چه جالب شما هم تبریزی هستین و بچه ها زیاد تفاوت سنی ندارن.
ممنونم گلم.منم حتما شمارو لینک میکنم

مامان مریم
14 تیر 92 12:55
وای دلم آش دوغ خواست ....مامانیش شانس آوردی که این آقا جیگره خیلی از ما دوره وگرنه خودم میدزدیدمش...
قربانت مریم جان

الهه
16 تیر 92 15:04
خاله جونی مامانی عکس سیسمونیمو گذاشته منتظرتونیم
چشم عزیزم
مريم مامان نيكان
16 تیر 92 16:52
باز مثل هميشه آرتين جان با عكسهاي زيباش دلم رو برد قربون اولين آش خوردنت برم
ممنونم خاله خوبم

سارا مامان آرتین
16 تیر 92 20:09
قربون فیگور و ژستت خوشکل خالههههههههههههه
همیشه به گردش و تفریح
مرسی عزیزم
مرجان مامان اران
17 تیر 92 14:58
ای جانم عکساشوووووووو
خوش باشید همیشه به گردش عزیزمممم
ببوس گل پسریوووووووووووو
ممنونم.خوشحال شدم عزیزم.مواظب خوتو نی نیهای گلت باش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 تیر 92 9:25
خیلی خوشحالم از آشناییت. با اجازه لینکت میکنم.
ماکه تبریز بودیم قسمت نشد بریم ایل گلی، در صورتیکه خونه مون نزدیک پارک ایل گلی بود.
منم از آشناییتون خوشحال شدم عزیزم.با افتخار لینکتون میکنم
الی
19 تیر 92 17:49
مرسی لطف دارید
چه پسملی ناز و با نمکی.خیلی عکس خوشکلی انتخاب کردید حتما بهش رای میدم


شیما مامان شاهین کوچولو
20 تیر 92 2:10
عاشق این تیشرت و شرت آبیشم خیلی ناز شده و خیلی خیلی هم بهش میاد
ممنونم عزیزم

آیهان حقی
26 تیر 92 12:04
سلام
اهل تبریزیم و جان قربان جانان میکنیم
سرمه چشم از غبار کفش مهمان میکنیم

بابا آرتین هم که همشهری در اومد
دوست دارم تبریزیها با هم دوست باشند اگه لینک بشم البته
حتما عزیزم.ما هم خوشحال میشیم

مریم مامان نیکان
26 تیر 92 14:58
گل زیبای خلقت فرشته نازنین خدا عاشقتمممممممم آرتین نازنینم.به امید برنده شدنت.
ممنوم خاله مریم.همیشه با محبتهای بی دریغت ما رو شرمنده میکنی.بوس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد