آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

هفته ی شاد

1392/4/8 16:20
532 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای مهربون ممنونم از کامنتهای پر مهرتون. همتونو خیلی دارم

جای همتون خالی ما از 5 شنبه 30 خرداد تا 7 تیر 6 تا عروسی رفتیم و کلی بزنو بکوبو نانای کردیم و کلی بهمون خوش گذشت جالبه با اینکه توی خونه با کوچکترین صدایی از خواب میپرم ولی تو عروسی ها با اون همه سرو صدا و موزیک حدودا 1 ساعتی میخوابیدم  تا مامانی بتونه از دست شیطنتام و بدو بدو هام یه نفسی بکشه. یکی دو باری هم رفتیم به دامان طبیعت و از حالو هوای زیبای تابستون لذت بردیم 

این هم منو النای خوشگل که چند روز دیگه تولد 2 سالگیشه

الی جون یه بوس میدی؟

الی جون بذار بغلت کنم...

و باز هم کلی بازی با بابایی مهربونم

و من برای اولین بار به کمک بابایی گلم کوهنوردی کردم

و این هم از طبیعت زیبای یک روستا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

الهام مامان یسنا
8 تیر 92 18:59
همیشه به گردش و شادی. قربون آقا آرتین خوشگل و خوش تیپ برم من. ماشالله از النا خانوم که دو سالش خیلی درشت تره. خدا حفظش کنه.
ممنونم گلم.معمولا پسرا یه کم از دخترا هیکلشون درشت تر میشه.گل پسر ما هم یه کم اینحوریه

مامان یاشار
8 تیر 92 19:58
همیشه به گردش و تفریح و عروسی و جشن های شاد و خوب و خوش گذرونی. هزار ماشالا به خوشگلیات عزیزم
ممنونم عزیزم

مامی شایان(زهرا)
9 تیر 92 10:06
واااای...خوش به حالتون...همیشه به گردش و تفریح
ممنونم عزیزم
مامي ارشام
9 تیر 92 13:42
سلام به منم سر بزنيد خوشحال ميشم
چشم عزیزم

مامان سپهر
9 تیر 92 14:25
سلام عزيزم ني ني خوشگلت خيلي دوست داشتنيه، دوستتون دارم
ممنونم عزیزم ما هم شما رو دوست داریم

نگاری
9 تیر 92 15:36
وای خوشتیپ خاله
ای جونممم شلوارلی شو نگاه چقدر خوشگله
راستی مامانی چقدر دیر به دیر اپ می کنی
ممنونم عزیزم.گلم تو پست قبلی گفتم یه مدت گرفتار بودم ولی اگه خدا بخواد باز هم به روزای اوج برمیگردیم و زود زود آپ میشیم.ممنون از لطفت

مريم مامان نيكان
9 تیر 92 19:45
واي ماشالله چقدر پسرمون قد كشيدهعكسهايي كه با النا انداختيد خيلي باحال بود نشون ميده آرتين چقدر با محبتههميشه به شادي
ممنونم از لطفت مریم جون.بله خوشبختانه آرتین زود با همه گرم میگیره و خیلی با محبته.مخصوصا بچه ها رو خیلی دوست داره
مامان هدیه
9 تیر 92 20:05
سلام عزیزم بالاخره برگشتین خونه؟
چه هفته ای! همیشه به شادی و گردش
آرتین جون ماشالله تو این مدت که ندیدم خیلی بزرگ شده براش حتما اسپند دود کن
عکس اول و دوم خیلی قشنگن
راستی نمیخوای تو جشنواره شرکت کنی؟ما شرکت کردیم حتما بهمون سر بزن
بله زن عمو جون بالاخره برگشتیم خونه.ممنون از لطفت.چرا اتفاقا میخوایم شرکت کنیم ولی هنوز عکس نداریم...

مامان بهار
9 تیر 92 23:11
نفسم با اون بوس کردنا
وروجک جونم که کوهنوردی هم میکنی
الهی همیشه تنت سالم باشه و لبهات خندون
ممنونم خاله بهار مهربون
خاله فریبا
10 تیر 92 10:12
آرتین گلم خیلی وقته به وبلاگت سرنزدم. دلم واسه دیدن عکسهای خوشگلت و شیطنت هات و خنده هات تنگ شده بود. انشالا همیشه به گردش و شادی و عروسی گلم.
ممنونم خاله جونم

مامي ارشام
10 تیر 92 11:26
سلام ممنون از حضور گرمتون ابمم

خواهش میکنم گلم
مامان مریم
10 تیر 92 14:43
خداییش تریپت منو کشته ....خیلی جیگر شدی...خوش بحالتون اینقدر عروسی رفتین...وخداروشکر که روزای شادی داشتین...
ممنونم عزیزم.لطف داری

لیلا
10 تیر 92 14:47
فداتشم آرتین جونم عااااااااشق لوس شدنو ای بابا گفتنتم ... بوس بوس
ممنونم لیلای عزیزم

مسيحا
10 تیر 92 15:02
عروسي و شادي و گردش و ....به به انشالله كه حسابي بهتون خوش گذشته باشه مخصوصا به خوشكل پسرمون
ممنونم خاله مهربون
الهه
12 تیر 92 9:10
مثل همیشه خوشگل و خوشتیپ

لطف داری عزیزم
♥متین من♥
12 تیر 92 17:42
عزیزم همیشه به شادی
وای چه عکسای چه جای قشنگی
وای ببین چه پسر خوشکلی که داره یک دختر می بوسه
دوستت دارم شدید
ممنونم عزیزم.خیلی لطف داری

مامان بهار
17 تیر 92 3:05
عزیزم مامان بهتر شدن ؟؟؟
ممنونم بها جون.بله خیلی بهتر از قبلن.ممنونم از مهربونیات

مامان بهار
30 تیر 92 1:09
مرسی عزیزم
برنامه مشهدتون چی شد؟
بهار جون فعلا کنسله.هر وقت بیام حتما خبرت میکن.نمیدونی چقدر دوست دارم شما و امیر علی جونو ببینم.دعا کن امام رضا بطلبه مارو هم

علی
3 شهریور 92 2:05
سلام چه گل پسرنازی جونم
ممنونم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد