آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

ماهی که گذشت...

1392/3/29 11:49
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل.دلم برا همتون تنگ شده بود.بازم ممنونم از اظهار لطف همگی

و اما ماهی که گذشت:ماه قبل متاسفانه ماماما(مامان مامانی) دچار یک بیماری خیلی بد شد.اولش علایم سرما خوردگی داشت و پاهاش بی حس بود ولی در عرض یکی دو روز بی حسی کل بدنش رو گرفت طوری که حتی قادر به صحبت کردن نبود. خلاصه بعد از کلی دوندگی و نگرانی و معاینه چندین دکتر بیماریش رو گلین باره تشخیص دادن. ماماما تو بیمارستان بستری شد و درمان شروع شد و خاله موند پیشش. مامانیم هم با وجود من نمیتونست کاری بکنه و بره بیمارستان بمونه و فقط وقتای ملاقات میرفت دیدن ماماما. مامانی خیلی ناراحتو نگران بود و همش گریه میکرد. یکی دو روزم از ساعت 11 صبح تا 4 بعد از ظهر منو گذاشت پیش مامان جون و رفت بیمارستان. واین اولین و طولانی ترین زمان دوری منو مامانی بود.البته به من با مامان جونو باباجون بد نمیگذشت ولی مامانی طاقت نداشت و تا میرسید خونه انگار که چند روزه منو ندیده و منو غرق در بوسه میکرد.خدا رو شکر حال ماماما بعد از 10 روز بستری شدن تو بیمارستان و تزریق 30 تا آمپول مخصوص بهتر شد و رفت خونه.ما هم باهاشون رفتیم تا یه مدت ازش مراقبت کنیم.تواین مدت مامانی زیاد دلو دماغ عکس گرفتن و آپ کردن نداشت. راستی 16 خرداد من 14 ماهه شدم.این روزا کلمات بیشتری رو میگم و کلی هم شیطون شدم:

هِدی: هدیه

 آتی: آرتین

نی نی: نی نی

آدو: آقاجون

اَصّ: اصلا

چَس: چشم

مِس: مرسی

بَس: بس

به به: به به

آآآ: آلبالو

موس: موز

اَس: اسب

پیسی:پیشی

سی: شیر

آله: خاله

عَمی: عمو

البته معمولا اکثر کلماتی رو که میشنوم رو تکرار میکنم ولی مامانم فعلا همینا یادش بود. وقتی مامانی و بابایی بهم میگن بغلم کن محکم بغل میکنمو بوسشون میکنمماچ

راستی مامان جونو باباجون رفته بودن مشهد و برام یه ماشینو یه عروسک آوردن .چند روز پیشم ماما جون یه دست لباس خیلی خوشگل برام خریدن که دستشون درد نکنه

خبر دیگه اینکه به مامانم پیشنهاد کار شده ولی به خاطر من دودله. مامانیم هر چی با خودش کلنجار میره دلش نمیاد منو بذاره پیش کسی یا مهد کودک.این هفته باید جواب بده ولی من از دلش خبر دارم قبول نمیکنهچشمک

و اینکه 30 خرداد عروسی خاله نگار(دختر خاله مامانی) و عمو یاسر (دوست بابایی) هستش و براشون آرزوی خوشبختی داریم

و اما چند تا عکسی که مامانی تو این ماه ازم گرفته:

راستی این روزا عاشق دو شاخه و پریز شدم و همش دو شاخه ها رو از پریز میکشم بیرون و با ممانعت شدید مامانی روبرو میشم

 دارم خودمو لوس میکنم

(راستی لباسایی که تو عکسای بالا پوشیدمو مامانی خودش برام دوخته. با اینکه هیچ سر رشته ای از این کار نداشت خوب از آب درومد)

جمعه رفته بودیم ماهی قزل آلا بخریم که این عکسارم اونجا مامانی ازم گرفته

یه خبر مهم دیگه اینکه روز 1شنبه 19 خرداد 92 برای اولین بار خاله منو برد آرایشگاه و موهامو کوتاه کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان کیان کوچولو
28 خرداد 92 21:42
ای جانم گل پسری با ایین چیزایی که گرفتی ...
عزیزیم بیا خصوصی
قربونت برم.چشم

مامان هدیه
29 خرداد 92 1:07
عزیزم اول اینکه خدارو شکر ماماما بهتر شدن...مامانی تو اون روز اول بستری ماماما خیلی داغون بود ولی خداییش شما خیلی مامانو درک میکردی و اون روز چندان اذیت نمیکردی
ولی اون روز منو خیلی ترسوندی وقتی پریز برق رو بیرون کشیدی و به سیم های لخت میخواستی دست بزنی
بعدش اینکه قربون اون زبون شیرینت وقتی میگی هدی
وبعدشم آرزوی خوشبختی میکنم برا خاله نگار و عمو یاسر
واما مامانی لباسایه دست دوزتون رو از نزدیک دیدم واقعا برا بار اولتون عالی بود

ممنونم عزیزم.روز اول که حالم بد بود اگه توکنارم نبودی نمیدونم چی میشد.ممنونم از لطفی که بهمون داری
نگاری
29 خرداد 92 8:01
سلام
امیدوارم ماماما هیچ وقت هیچ وقت دیگه مریض نشه. الهی قربون شیرین زبونیات بره خاله
ممنونم عزیزم.لطف داری

مامی شایان(زهرا)
29 خرداد 92 10:35
انشالله حال مادربزرگ ارتین جون هر چه سریعتر خوبه خوب بشه تا مامانی هم حال و هواش برگرده
ممنونم عزیزم.انشاا...

سارا مامان آرتین
29 خرداد 92 14:19
سلام دوس جونم خوبی؟ بلا دور باشهههه ... خدارو شکر که ماماما بهتر شدن و مرخص شدن
الهی بگردم آرتین خوشکلموووووووووووو 14 ماهگیت مبارک خوشکل خالهههههههههه ...
خوشکل و خوش تیپ من تنهایی جایی نری یاااااااا میگیرن میخورنتتتتتت
مامانی اسفند یادت نرهههههههه

سلام خاله گلم.ممنونم از لطفت.چشم.آرتین عسلم رو ببوس
مسيحا
29 خرداد 92 14:54
سلام ممنون كه به من سر زدين ، منو با عنوان دنياي مسيحا لينك كنيين و بگين با چه عنواني با افتخار لينكتون كنم
چشم عزیزم.ممنونم از لطفت

مریم مامان نیکان
29 خرداد 92 15:32
عزیزم خیلی ناراحت شدم که حال مامانی خوب نبوده خدا رو شکر بهترن انشالله بدی نرسه.
و اما من قربون آرتین گلم بشم که اینجوری خودشو لوس میکنه فدای اون اداهات .
منونم خاله مهربون.مثل همیشه شرمندمون کردی

مسیحا
29 خرداد 92 18:06
با افتخار لینک شدین امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
ممنونم عزیزم.منم با افتخار شما رو لینک میکنم
مامان آرتین
29 خرداد 92 19:06
سلام آخ قربون آرتین جونم برم با این شیرین کاریاش کلمه هارو هم که خیلی باحال تلفظ میکنی در ضمن امیدوارم ماماما خیلی زود خوب خوب بشن
ممنونم عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
29 خرداد 92 20:48
سلام گلم.خوبین؟؟؟ ممنون از اینکه افتخار میدین و به ما سر میزنید
وخوشحالم از اینکه حال مامانی بهتر شده...
ایشاله همه سالم و سلامت باشن مخصوصا آرتین گلی از راه دور میبوسمش
ممنونم گلم.ما شاهین جونو خیلی دوست داریم
مهسا مامان مرسانا
30 خرداد 92 7:40
سلام عزیزم خوشحالم از آشنایی با شما

ماشاالله به آرتین جون


خیلی شیرین وخوردنی

با خوندم این پست ناراحت شدم

انشاالله هر چه زودتر بهبوئدیشون حاصل بشه

:

آرتین جونی موهات مبارکه خاله
ما هم از آشنایی با شما خوشحالیم خاله مهربون

الناز مامان بنیا
30 خرداد 92 11:48
سلام مامان ارتین من مدت زیادی جواب نظرای قشنک شما رو می زاشتم و اینکه ادرس وب تون نبود که بزارم ولی با کلی زحمت از این ور اون ور پیداش کردم پسرتون خیلی نازه
قربونت برم عزیزم.لطف کردی

الهه
30 خرداد 92 14:25
الههی این پسر گلمون اومد دلمون تنگ شده بود بابا . مادرتون که ایشالله بهترن خدا سایشونو از سرتون کم نکنه مواظب گل پسر نازمون باشی مامانی
ممنونم خاله گل.لطف کردین.چشم

مامان سپهر
1 تیر 92 7:48
سلام عزيزم، خوشحالم كه مامان بهترن
ني ني گلتو ببوس
ممنونم عزیزم

مامان مریم
1 تیر 92 11:06
خدا بد نده عزیزم..ایشاله حال مادرتون هر چه زودتر خوب خوب بشه و دیگه شما رو نگران نبینیم...راستی پیشنهاد کارم بیخیال شین..ما شاغلا پشیمونیم آرتینم که ماشاله داره..ناز و خوش تیپ
منم بی خیال شدم مریم جون.ممنون از لطفت

مامان هدیه(زن عمو)
2 تیر 92 16:00
گفتم که خدا مرا مرادي بفرست
توفان زده‏ ام مرا نجاتي بفرست
فرمود که با زمزمه يا مهدي
نذر گل نرگس صلواتي بفرست
عیدتون مبارک
ممنونم عزیزم

مامان آرتین
4 تیر 92 0:13
سلام عزیزم
آرتین ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا با ارسال عدد 100 به شماره 20008080200به اون رای بدین ما به رای شما احتیاج داریم
چششششششششششششششششششم

سارا مامان آرتین
4 تیر 92 15:29
سلام دوست گلم آرتین هم توی مسابقه نی نی شیکمو شرکت کرده لطفا بهش رای بدید.. ممنون کد 113 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید
مامان مهدیس و ملیسا
4 تیر 92 21:32
14 ماهگیت مبارک پسمل گللللللللللللل شیطون دوست دارمممممممم آفرین ب تو ک کلمات بیشتری یاد گرفتی بووووووووووس
ممنون خاله مهربون

مرجان مامان آران
5 تیر 92 17:03
ایشالاا مامان بزرگ ارتین جون دیگه مریض نشن
همیسه شاد باشید ارتین جونو ببوسید
ممنونم عزیزم

فرناز خاله آرسن جون
6 تیر 92 20:32
سلام ایشالله مامانتون همیشه سالم و تندرست باشن ،14 ماهگی ارتین جونم تبریک میگم ماشالله خیلی بزرگ و ماه شده
ممنونم خاله مهربون
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
8 تیر 92 7:30
سلام ارتین جون
من ترنم هستم خوشحال میشم با شما دوست بشم اینم ادرس وبم بهم سر بزن و اگه موافق بودی بگو تبادل لینک کنیم
taranomtorkashvand.niniweblog.com
ممنونم که به وبمون سر زدین.چشم باعث افتخاره

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد