آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

یه سرگرمی وبلاگی

1392/3/13 16:33
328 بازدید
اشتراک گذاری

زن عموی گلم ،مامان هدیه جون به این سرگرمی دعوتمون کردن که خیلی ازش ممنونیم و مامانیم جواب سوالهارو میده  

1. بزرگترین ترس زندگی شما ؟ ازدست دادن عزیزانم 

2. اگر 24 ساعت نامریی می شدی، چی کار می کردی؟ آرتینو میسپردم  به خونواده خودم یا همسرم بعد نامریی میشدم و میرفتم اونجا ببینم چه جوری از آرتینم مراقبت میکنن چشمک

3.  اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفی شما را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست ؟ سلامتی و خوشبختی همه خونوادم

4. از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک رو دوست داری؟به حیوانات علاقه زیادی ندارم ولی از بین اینا اسبو ترجیح میدم

5. کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟ بابا لنگ دراز و آنت

6. در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟کوکوهام اکثرا وا میره

7. اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟ گریه

8. با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید؟ چون رشته تحصیلیم شیمی ی دوست دارم زمانایی که خسته هستم برم کنار دریا یه مرغو کباب کنم و عناصر جدول تناوبی مثل اورانیوم رو مطالعه کنم  از خود راضی

9. دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید؟متن کارت عروسیمو خیلی دوست دارم

ساقی به نور باده برافروز جام ما
مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما

10.اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگی تون در حال، گذشته و آینده سفر کنید، آن روز کدام است ؟ (برم به آینده )  ببینم آرتین عزیزم مرد شده و غرق درخوشبختی وموفقیته 

11.شما چه رنگی هستید و چرا؟ سفید چون تو دلم هیچ چی نیست

12. اگه قرار باشه از ایران بروید، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب می کنید؟ یا آمریکا یا کانادا 

13.بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون؟هفته پیش که خونه مامانم بودم ،همسرم جلسه داشت و قرار نبود بیاد اونجا شب این اس رو بهم زد: عزیزم تو راهم دارم میام 

14. اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ خونوادمبغل

15. اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین، اون کلمه چی بود؟ غم

16.کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟ دو تا خواهرام و خونوادشون که خارج از ایرانن چون دلم براشون یه ذره شده

17.اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟ دلنوشته هایی برای پسرم آرتین

18. خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید؟توت فرنگی
 
19. سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟زود ناراحت شدن - خیلی احساساتی بودن - زود خودمونی شدن

20. کاشکی...... ؟  هیچوقت دلخوری و غم و بیماری وجود نداشت

و اما همه ی دوستامون برامون عزیزن و واقعا انتخاب خیلی سخته. همتونو دوست داریم و از اونجایی که این دوستان همیشه بهمون لطف دارن دعوتشون میکنیم به این سرگرمی

1)آرتا جان و مامان فریبا

2)آرتین جان و مامان سارا

3)امیر علی جان و مامان بهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

maman bahar
14 خرداد 92 0:27
مرسی عزیزم که دعوتمون کردی

خواهش میکنم گلم شما از دوستای خیلی خوبمون هستین

maman bahar
14 خرداد 92 0:32
عزیزم جوابش رو باید تو وبلاگم بزارم
بله سوالارو کپی کن تو وب خودت جوابشونو بده.بوس

سارا مامان آرتین
14 خرداد 92 2:07
ممنون که مارو قابل دونستی عزیزم
rasta
14 خرداد 92 23:38
آخی عزیزم سرگرمی جالبیه و خیلی قشنگ هم جواب دادی!!!
جواب سوال ۲ خیلی بامزه بود !
ایشالله آرتین جون هم ی روزی ی مرد کامل میشه غرق در موفقیت
ممنونم گلم.شما همیشه بهمون لطف داری

متین من
16 خرداد 92 2:15
جالب بود
مريم مامان نيكان
18 خرداد 92 21:19
سلام عزيزم دلمون براي آقا آرتين تنگ شده منتظر عكسهاي قشنگش هستم
عزیزم یه مدتیه گرفتارم چشم حتما میایم با عکسای جدید.ممنونم از لطفت

مامان مریم
20 خرداد 92 18:19



مامان هدیه
21 خرداد 92 12:17
توت فرنگی سفیدم ایشالا هیچوقت دلخوری و غم نداشته باشی
ممنونم گلم.بوس
ترنم
23 خرداد 92 19:28
مامانی مهربون ما با اجازتون لینکتون کردیم شما هم اگه دوست داشتید لینکمون کنید
ممنونم چشم
الناز مامان بنیا
1 تیر 92 16:00
این پسری شما خیلی نازهههه
ممنونم گلم لطف داری

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد