آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

یک روز زیبای بهاری (جلفا)

1392/2/28 15:25
682 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 27 اردیبهشت تصمیم گرفتیم با خونواده بابایی بریم جلفا. تازه راه افتاده بودیم که بارون شدید غافلگیرمون کرد ولی کوتاه نیومدیمو به راهمون ادامه دادیم. تا نزدیکای جلفا بارون همچنان میبارید ولی تا ما رسیدیم بارون قطع شد و آفتاب درومد.هوا حسابی پاکو آبی بود. نفس کشیدن تو این هوای پاک واقعا لذت بخش بود. جای همتون خالی...

تا رسیدیم رفتیم پارک کوهستانو اتراق کردیم و مامانی کلی عکس ازم گرفت

راستی من عاشق عینکم و اگه کسی بغلم کنه و عینکی باشه در یک چشم به هم زدن عینکشو در میارم. برای همین چند روز پیش مامانیو بابایی یه عینک آفتابی خوشگل برام خریدن که خیلی دوسش دارم

کلی توی پارک بدو بدو و بازی کردم

کلی هم با باباجونم بازی کردیم و خوش گذروندیم

مامانی یه خیار داده بود دستم تا بخورم

که دیدم یه جوی آب اون نزدیکیاست ، خیارو زدم به آبو شروع کردم به خوردن که مامانی سریع اومدو از دستم گرفتش

اینم منو هدیه جون

اینجا هم دارم برا خودم دس دسی میکنمو میگم آآآآآآآآ ... یعنی آفرین

اینجا هم شدم گل گلدون

از اونجایی که عاشق پله هستم کلی از پله های پارک بالا پایین رفتم

و این هم بقیه عکسام

و این هم یک جمعه شیرین و خاطره انگیز بهاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان هدیه
28 اردیبهشت 92 16:00
به به چه عکسای خوشگلی ایشالا همیشه تو گردش و شادی
مامی شایان(زهرا)
28 اردیبهشت 92 17:33
چه پسمل خوشتیپی شدهههههه...ماشالله.دخترکش میشه
مامانش
28 اردیبهشت 92 19:16
سلام عزیزمممممممممممم همیشه به گردش مرسی دوستم که به یادم هستی اینا هم برای آرتین خوشگل و شیرین
فرناز خاله آرسن جون
28 اردیبهشت 92 23:01
به چه ماه شده پسر شیطون ملوس جیگر خاله من عاشق اون چشاتم چرا عینک میزنی اون چشات رو بذار همه ببینن حسودیشون بگیره
سارا مامان آرتین
29 اردیبهشت 92 15:06
ای جونم به این آقا آرتین خوش تیپ همیشه به گشت و گذار دوس جون ولی خداییش اگه ما بودیم بارون میشد بر میگشتیممممممممممممم
مامان نیکان
30 اردیبهشت 92 0:17
به به چه جمعه با شکوهی .فکر کنم به گل پسرمون حسابی خوش گذشته باشه. ماشالله چقدر زود بزرگ میشن تا چند ماه پیش 4 دست و پا . الان... 100000 ماشالله
مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 13:03
اخي عزيز دلمممممممممم چه تيپي هم زده با اين عينكشش خوش باشيد هميشه
مامان ایمان
31 اردیبهشت 92 19:29
سلام عزیزممممممممممم خوش گذشت همیشه تو تفریحو شادییییییییی نازم چه عکسهای خوشگلییییییییی فداتتتتت بشمممممممم آرتین جونننن

ممنونم عزیزم لطف داری
خاله فریبا
1 خرداد 92 8:39
آخ قربون عزیز دلم برم من. خاله جون اومدی جلفا و به من خبر ندادی ها؛ یادت باشه. نمی گی یه خاله این نزدیکی هاست برم یه سری بهش بزنم که دلش برام تنگ شده.
همیشه به گردش و شادی باشی عزیزم و خنده از رو لبات کم نشه
خاله جون ایشاا... بعد از به دنیا اومدن گل پسرتون حتما بیشتر بهتون سر میزنیم

سعیده مامان آرتین
4 خرداد 92 13:00
سلام هزار ماشااله به آرتین که اینقدر خوش تیپه.با اجازه من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین به ما سر بزنیدhttp://artingh91.niniweblog.com

چشم گلم.ممنونم

مامان حمید کوچولو
5 خرداد 92 17:12
وای آرتین جون چه خوشتیپ شدی با این عینک آفتابی.
راستی هنوزم که پلیورتنت میکنی ...هنوز اونجاسرده؟

ممنونم خاله جون.بله هنوز خنکه
مامان مهدیس و ملیسا
7 خرداد 92 13:17




sahar
7 خرداد 92 16:28
سلام
این اقا خوشتیپرو یه بوس گنده بکن از طرف من
ممنونم خاله گل.چشم
مامان هدیه
11 خرداد 92 13:04
سلام عزیزم خوبی؟؟؟به یه بازی دعوت شدی زود بیا وبم


چشم.ممنونم از دعوتت
سارا مامان آرتین
11 خرداد 92 16:16
مامانی کجاییین؟ نیستین؟ منتظر یه پست جدیدیم هاااااااااا

عزیزم یه مدتیه به خاطر کسالت مامانم گرفتارم.
maman bahar
12 خرداد 92 0:33
عزیزم امیدوارم هرچه زودتر رفع کسالت بشه که شمام با خیال راحت بیاین مشهد و پیش هم باشیم

من هم حتما میرم حرم و حتما دعا میکنم عزیزم

ممنونم عزیزم لطف داری

asal
13 خرداد 92 17:23
سلام خوبییییییی؟ من عسل هستم 12 سالمه وبتون خیلی خیلی نازه میشهه وب منم بیاید ؟ اینم ادرسش :www.asljam.mihanbllog.com راستی تورو خدا نظر بدید و درخواستتونو بدید خوش حال میشم با اسم اموزشکده هنر (عسل ) لیکم کنید و بعد توی وبم بگید لینکم کردید که منم شما رو لینک کنم .
چشم عزیزم.حتما میام وبت

نگاری
14 خرداد 92 17:10
اخییی ای جونم نازی وروجک خوشگل خاله
متین من
16 خرداد 92 2:19
عزیزم همیشه شاد وخوشحال باشی وسلامت
من تازه فهمیدیم هدیه جون دختر عموتون هست من با مامان هدیه دوست هستم و خیلی خوشحالم که باشماهم همینطور دوتا نی نی ناز وخوشکل ماشالا



شیما مامان شاهین کوچولو
20 خرداد 92 12:16
خوش تیپ خاله بخورمت. چه لبسای خوشگلی پوشیدی خوششششششششششش تیپپپپپپپپپپپپپپپ
ممنونم عزیزم.بوس

مامان امیرعطا
22 خرداد 92 2:25
سلام. خدا حفظ کنه گل پسرتونو. خوشحال میشم به ما هم سر بزنین و لینک کنیم همو. عطای من حدودا 20روز از آرتین بزرگتره.
ممنونم عزیزم چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد