آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

روز مادر مبارک (دلنوشته ای از مامانی)

1392/2/11 3:41
562 بازدید
اشتراک گذاری

پسر بی همتای من:

مادر شدن زیباترین و شیرین ترین حس دنیاست و تو با آمدنت قشنگترین احساسها را در من

بیدارکردی و مرا لایق نام مادر دانستی . شیرینم 2 سال است که طعم شیرین مادر بودن را

میچشم و به خودم میبالم. به راستی که مادر فرشته ای چون تو بودن به خود بالیدن هم دارد.

عزیزترینم، پرنس زیبای من: لبخندت برای من بزرگترین هدیه روز مادر است پس تا ابد بخند تا من

هم با دیدن شادی ات شاد شوم. عشق من بدان که همیشه آغوشم برای تو باز است و

تو همیشه پسر کوچولوی شیرینم هستی حتی اگر 100 ساله شوی


و اما...

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم…

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله فریبا
11 اردیبهشت 92 13:33
عزیزم روزت مبارک. واقعا هم پسرنانازت بالیدن داره. خدا همیشه حافظش باشه.
قربونت برم خاله گلم

آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 15:23
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم
ممنونم عزیزم

مامان حمید کوچولو
11 اردیبهشت 92 21:06
سلام مامانی عزیزم روزت مبارک باشه
سارا مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 14:17
روزت مبارک مامان مهربون
ایشالا همیشه این پسمل زیبامون صحیح و سالم تو بغلت باشهههههههههههه
ممنونم عزیزم.روز شما هم مبارک
متین من
14 اردیبهشت 92 16:25
تبریک میگم روز مادر رو
روز شما هم مبارک عزیزم

متین من
14 اردیبهشت 92 16:27
اخی عزیزم بلادورباشه امیدوارم الان خوب خوب باشی وای چه پیشرفت های کردی چه کارای بلدشدی افرین به تو پسرخوشکل وباهوش ماشالا
ممنونم خانمی

نگاری
15 اردیبهشت 92 14:43
ببخشید دیر شد ولی روزت مبارک عزیزم
الناز مامان بنیا
17 اردیبهشت 92 14:22
خیلی زیبا بود روزتون هم مبارک اکر دوست داشته باشید با هم تبادل لینک کنید ادرستون برام بزارید
ممنونم.حتما عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد