آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

من 1 ساله شدم

1392/1/19 4:29
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

16 فروردین 1392 من  ساله شم

ياد گرفتم بخندم و گريه كنم، سپس نشسته و بايستم و حالا حتي مي تونم راه برم.بابام میگه

مرد شدی ، خوشگل من ناز شدی. مـامـان میـگه فـدات شم قربون اون چشات شـم. یک سـال

گذشت اومــدی، بـرای مـــا همــدمـی. قــــراره یک ســـاله شی، عــاقل و بــالـنده شی. امسال

برای من 2 تا جشن تولد گرفتیم. اولی رو پنجم فروردین با خونواده مامانی و دومی رو 16 فروردین

با خونواده بابایی از اونجایی که مامانی و بابایی دوست داشتن جشن تولدم خاص باشه تصمیم

گرفتن که جشن روز 5 فروردینو توی باغ عمو پرویز و تو هوای خوب بهاری میون شکوفه ها برگزار

کنن.

اینم از عکسای روز اول تولدم:


من و النا جون

این هم نهار تولدم

و این هم کیکم 

و اما عکسهای روز دوم تولدم یعنی 16 فروردین خونه بابا جون

راستی تو هر دوتا تولدم خیلی خوش گذشت و مهمونا کلی کادو بهم دادن که دست همشون

درد نکنه

یه نکته جالب تو روز دوم تولدم این بود که بعد از شام و قبل از بریدن کیک خوابم برد و همه

منتظرم بودن تا برای اجرای مراسم بیدار شم و مامانی به سختی و هزار مکافات تونست بیدارم

کنه. 

واین هم حرفای دل مامانی و بابایی برای تولدم:

امشب شب ما غرق گل و شادی و شوره 
از جشن ستاره آسمون یه پارچه نوره
امشب خونمون پر از طنین دلنوازه
تو کوچه پر از نوای دلنشین سازه

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست

امشب تو ببین چه شور و حالی و صفایی
راستی که گل سرسبده محفل مایی
امشب رو لبا گلهای خنده واسه توست
آرزوی ما بخت بلند در طالع توست

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه 
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

نیرا
19 فروردین 92 9:21
تولدت مبارک ،همیشه خوش باشی
بابایی
19 فروردین 92 12:04
سلام عزیزم
از بابت همه زحمتایی که برا آرتین جان و من میکشی نهایت تشکر رو ازت دارم.
امیدوارم که بتونم ذره کوچیکی از خوبیاتو جبران کنم.
با آرزوی بهترینها برا شما و آرتین جونم

ممنونم عشقم.منو آرتین بینهایت دوست داریم
متین من
19 فروردین 92 15:41
سلام خوبین من به وبلاگ شماسرزدم وبایدبگم پسرنازی دارین ماشالا خدا حفظش کنه دوست دارم شماروبه لیست دوستام اضافه کنم تا بیشتربهتون سربزنم ممنونم اگه با یک نظرخبرم کنین خوشحال می شم ایناهم واسه ارتین جون بوووووووووووس
حتما عزیزم.شما لطف دارین.

مامان سمی
19 فروردین 92 19:19
تولدت مبارک آرتین خوشگله.خوش بحالت دوتا تولد برات گرفتن دست مامان و بابا درد نکنه
چه عکسهای خوشگلی.انشاالله تولد 100 سالگیت هم دوبار بگیری و همچین عکسهای خوشگلی ازت بگیرن خاله جون

ممنون خاله گل.ایشاا... تولد 100 سالگی آرتین شما...
متین من
20 فروردین 92 1:33
ممنونم که قبول کردین امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم ممنون میشم منو با اسم متین من لینک کنین
حتما عزیزم

پرهام ومامانش
20 فروردین 92 1:50
تولدت مبارک ارتین جان
ممنونم عزیزم

ایلیا جوون
20 فروردین 92 12:03
تولد 1 سالگیت مبارک آرتین جوون ان شاالله 120 ساله بشی گل پسر
سارا مامان آرتین
20 فروردین 92 13:43
الهی یک سالگیت مبارک خوشکل خالههههههههههههه ایشالا 120 ساله شییییییی عزیزم
مامان سبحان جون
20 فروردین 92 16:55
تولدت مبارک گل پسری ناناز خدا حفظت کنه ایشالا
خاله فریبا
22 فروردین 92 10:19
وای خاله جون دیر کردم برای دیدن وبلاگت. چند روزیه تو اداره سرم شلوغ بوده گلم. عزیزکم تولدت مبارک باشه. قربون اون راه رفتن و شیرین زبونی هات برم من. عشق خاله انشالا دامادیتو ببینیم. خدا سایه مامانی و بابایی وپدربزرگ و مادر بزرگ ها رو از سرت کم نکنه که اینهمه مهربونن.
ممنون خاله جون.دوست دارم

maman bahar
24 فروردین 92 2:17
سلام عزیزم
ممنون که بهمون سر زدی و باعث افتخاره که باهم دوست باشیم
ی موضوع دیگه هم هست که خیلی دوست دارم ،، اول چشمای گیرای آرتین جون که خدا همیشه حفظشون کنه و دوم اینکه روز تولد من و آرتین جون ی روزه
عزیزم تولدت حسابی مبارک
خواهش میکنم عزیزم.پس تولد شما هم حسابی مبارک

نی نی 91
25 فروردین 92 22:03
سلام
چرا به وب نی نی 91 نمیاین؟

چشم میایم

مامان هدیه(زن عمو)
26 فروردین 92 10:23
سلام خوشگل زن عمو...چه تولد خوشگل و خاصی گرفتین تو باغ
کاش ما هم دعوت بودیم
فدات شم تولدت مبارک باشه...ایشالله سالیان سال زنده و شاد و سلامت باشی....بوووووووووووووووووووووووووووس خوش تیپم
زن عموجون گرفتن تولد توی باغ خیلی اتفاقی شد و اگه شما هم بودین حتما بیشتر خوش میگذشت. انشاا... سالهای دیگه...

مامان نیکان
27 فروردین 92 0:31
عزیزم عکسهای تولدت فوق العاده بود .به خصوص تولد تو باغ برای همجین شاهزاده ای خیلی خاطره انگیز شده ولی ای کاش با بابا و مامان یه عکس می انداختی تا روی ماه اونها راهم ببینیم..
ممنونم عزیزم لطف داری مثل همیشه.چشم یه عکس خانوادگی هم میذاریم

متین من
27 فروردین 92 19:04
مامانی من خیلی بهتون سرزدما ولی خبری از پست جدید نیست بیا خوووووووو دلمون تنگ شد
rasta
27 فروردین 92 22:58
سلام عزیزم ببخشید که دیر امدم پیشتون ، بیای تو وبم میتونی وزیت منو درک کنی!! پسرتون خیلی ماهه!!! تولدش هم مبارک باشه!!! اولین بار فکر کردم که داداش هدیه جونه! البته هدیه ی ناز مو مشکیه و آرتین جان مو طلایی!!! به هر حال جفتشون ماهن! پسر گلتون رو ببوسید!!! قیافش از همین الان خیلی مردونست!
سحر
31 فروردین 92 14:29
تولدت مبارک آرتین جـــــــــونم امیدوارم که تولد 150 سالگیترو با شادی و سلامتی در کنار مامانو بابا جشن بگیرین عزیزم
نگاری
3 اردیبهشت 92 13:03
سلام عزیزم تولدت مبارک خاله جون 100 ساله شی
مامان یاشار
7 اردیبهشت 92 16:28
ایشالا 120 سالگیت عزیزم
سلما
8 اردیبهشت 92 17:24
تمــام مداد رنگی های دنیــا...

به هر زبانی که بدانی یا ندانی...

خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام...

تنهــا یک جمله برایت خواهم نوشت...

دوسـتت دارم خـاص تریـن مخاطب دنیا..
...تولدت مبارک...
ممنونم آجی سلما.منم خیلی دوست دارم

مامان مهدیس و ملیسا
10 اردیبهشت 92 17:30
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک

ممنونم گلم روز شما هم مبارک
سارا مامان آرتین
11 اردیبهشت 92 1:12
مامانی روزت مبارک
عزیزم روز شما هم مبارک

مامان مریم
22 اردیبهشت 92 11:21
چه تولد قشنگی ..گل در کنار گل...خیلی ایده یخوبی بود...تولدتم مبارک جنتلمن کوچولو...

ممنونم خاله گلم
مامانی رادین دردونه
25 اردیبهشت 92 1:40
عسل خاله ببخشید با تاخیر تولدت مبارک ایشالا 100000000000000 ساله بشی گل پسرم.

خیلی ممنونم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد