آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

اولین 13 به در من (سال 92)

1392/1/17 13:28
581 بازدید
اشتراک گذاری

من امسال اولین 13 به در زندگیمو تجربه کردم. پارسال این موقع تو  دل مامانی بودم و مامانو بابا

نتونستن برن 13 به در. عوضش امسال حسابی تلافی پارسالو کردنو خوش گذروندن. به نظر

مامانیو بابایی امسال با وجود من بهترینو شیرین ترین 13 به در زندگیشون بود. امسال ما به

همراه چند تا از فامیلا رفته بودیم باغ عمو پرویز. هوا عالی بود و بوی شکوفه ها همه جا رو پر

کرده بود. نهارو تو باغ خوردیم و منم برای اولین بار کباب خوردم و کلی بهم چسبید. بعد از ظهر

هم تصمیم گرفتیم بریم کوهنوردی و رفتیم یکی از روستاهای زیبای اطراف شهر.البته من پای کوه

پیش خاله و بقیه موندم و مامانیو بابایی با داداش امینو خاله طراوت رفتن کوه پیمایی. امروز

خیلی بهم خوش گذشت و کلی بازی کردم. اینم از عکسای اولین 13 به در من

اینم از نهار 13 به درمون که عمو پرویز زحمتشو کشید و خیلی هم خوشمزه شده بود

و بالاخره گره زدن سبزه و آرزوی من برای همه

سیزدتون بدر

دشمناتون در به در

رفقاتون گل به سر

گرفتاریاتون زود بدر

خوشیاتون هزار برابر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامان آرتین
17 فروردین 92 16:17
سیزده بدرت مبارک خوشکل خالههههههههه
ممنون خاله گلم

خاله فریبا
18 فروردین 92 10:29
آخ قربون اون خنده های از ته دلت برم من عزیز دردونه خاله
مامان سمی
19 فروردین 92 19:23
سال نوت مبارک مامانی(با تاخیر).انشاالله سالی سرشار از موفقیت و شادی رو در کنار آرتینی و همسر محترم پیش رو داشته باشی
آرتین جونی عیدت مبارک ناناز
ممنونم گلم.سال نو شما هم مبارک

مامان هدیه
27 فروردین 92 17:40
عزیزم معلومه که حسابی خوش گذروندین...این ناهارای کبابی شما منو کشته...منم میخوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد