آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

اولین پست سال 92

1392/1/12 3:18
356 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیزم سلام

اول اینکه دلم برا همتون کلی تنگ شده بود

دوم اینکه امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشین و تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه

             

جونم براتون بگه که ما برای سال تحویل خونه بابا جون بودیم و اولین عیدی رو بابا جون بهم دادن.

شب برگشتیم خونه . روز اول فروردین رفتیم دیدو بازدید اقوام بابایی و روز دوم رفتیم دیدو بازدید

اقوام مامانی. کلی هم عیدی بهم دادن و حسابی مایه دار شدم. متاسفانه روز پنجم فروردین

منو مامانی سرما خوردیم و مجبور شدیم خونه نشین بشیم. راستی برای اولین بار بهم آمپول

زدن (منظورم آمپولی غیر از واکسنه). مامانی با اینکه حالش زیاد خوب نبود ولی اصلا نتونست

استراحت کنه چون من حسابی بهونه گیری میکردم و دوست داشتم همش تو بغلش باشم.

صدامم گرفته و هنوز خوب نشده.

راستی این روزا خیلی خوب کلمه بده رو تلفظ میکنم و با اشاره دست و گفتن بده هر چیزی رو که

میبینم میخوام و اگه بهم ندن دادو هوارو گریه رو سر میدم و اصلا هم برام مهم نیست که اون چیز

خطرناکه یا نه. در ضمن تا مامانی میخواد با تلفن صحبت کنه شروع میکنم به گریه که گوشی رو

بده به من 

خلاصه این روزا حسابی شیطونو قلدر شدم و تا به هدفم نرسم دست بردار نیستم

و اینم عکس اولین حموم کردنم تو سال 92 چون عکس دیگه ای فعلا نگرفتیم

و اما اینکه چهار روز دیگه یعنی جمعه 16 فروردین تولدمه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان هدیه
12 فروردین 92 13:02
سلام خوش تیپ...خداروشکر که کمی بهتری...صداتم به زودی خوب میشه ایشالله
اما پیشاپیش تولدت مبارک
ممنونم عزیزم

مامان نیکان
12 فروردین 92 18:14
سلام عزیزم تولدتو پیشاپیش تبریک میگم..مشتاقانه منتظر دیدن عکسهای تولدتم گل پسرم
خاله فریبا
15 فروردین 92 11:58
وای وای قربون اون چشمهای خوشگلش برم که دل خاله رو آب میکنه
آرتین گلم امروز 15 فروردینه و فردا تولدته. تولدت رو تبریک میگم گلم. خدا تو رو برای پدر مادرت حفظ کنه و همیشه زیر سایه مهربونی هاشون شاد و سلامت باشی.
ممنون خاله جون.ایشاا... تولد گل پسرت

مامانی درسا
16 فروردین 92 3:44
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه شاد و سالم باشی .....
هیراد و عمه لیلاش
16 فروردین 92 10:26
عزیز دلم تولدت مبارک
مریم--------❤
16 فروردین 92 14:38
تولدت مبارک عزیزم
لاله
16 فروردین 92 19:10
آرتین جون تولدت مبارک
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
16 فروردین 92 23:31
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزییییییییییییییییییییییییییزم
سارا مامان آرتین
17 فروردین 92 16:16
یعنی قلدر تر میشن این فسقلی هااااااا
آرتین من که حسابی گرفتارم کردهههههههه

راستی خاله تولدت پیشاپیش مبارک
بله سارا جون منتظر باش ببین چه قلدری هایی میکنه گل پسرت

شبنم
5 مهر 92 12:49
عزیزم چه تقویم قششنگیه میتونم بپرسم چطوری درست کردی؟ با چه نرم افزاری میشه به من هم یاد بدین؟
عزیزم با برنامه کرل کار کردیم. دوست بابایی بیشتر کمکمون کرد چندان وارد نیستم.شما لطف داری گلماگه کامل یادگرفتم بهت حتما یاد میدم.بازم بهمون سر بزن

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد