آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

دلنوشته های مامانی

1391/12/20 1:24
382 بازدید
اشتراک گذاری

خداوند در معصومیت کودکان، مثل برف زمستانی میدرخشد


 

شاید خداوند در هیچ جای دیگر هستی مثل معصومیت کودکی، خودش را اینگونه آشکار

نکرده باشد. من گاهی از شدت وضوح خداوند در کودکان پر از هراس می شوم و دلم شروع

می کند به تپیدن. دلم آنقدر بلند بلند می تپد که بهت زده می دوم تا از لای انگشتان کودکان

خداوند را برگیرم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارا مامان آرتین
19 اسفند 91 18:14
خداوند در هیچ جای دیگر هستی مثل معصومیت کودکی، خودش را اینگونه آشکارنکرده ....
بسیار زیبا

ممنونم عزیزم
مامان پاتمه
19 اسفند 91 21:06
ای جااااان چه پسر جیگری از آشناییتون خوشحالم عزیزم
نوشته ات هم خیلی زیبا و پر از احساس بود


منم از آشناییتون خوشحال شدم عزیزم
سارا مامان آرتین
21 اسفند 91 0:55
ممنون عزیزم بابت نظرهای خوبی که واسم میذارییییییییییییییی...
لطف دارید چون پنج شنبه عازم سفر هستم مجبور بودم کارهامو زود زود انجام بدم... خیلی زرنگ نیستم..

خواهش عزیزم.خوش بگذره بهتون

الهه
21 اسفند 91 1:24
اسپند دود کن خانومی برا گل پسرت ماشالله به این چشمای ناز منم یه آرتین تو راه دارم کاش اونم شبیه پسر شما بشه دیگه از خدا هیچی نمیخوووام

ممنونم خانمی.ایشاا...سالم باشه.چون همه فرشته ها زیبان.ممنون که اومدی پیشمون
مهرناز(مامان آرسام)
21 اسفند 91 2:09
وااااااااااااااای خدااااااااااااااا چقدر دلم واسه جیگرم تنگ شده بودا!!
ای جونم فدای اون چشمای نازت
تو خودت مثل یه دونه ی رفی میدرخشی عشقم
جیگرشووووووووووووووو
ما هم دلمون براتون تنگ شده بود خاله جون

سمیه
21 اسفند 91 12:22
سلام آرتین و مامان آرتین
من نه نی نی دارم، نه وبلاگ
نمیدونم هم چطوری شد که اوفتادم تو وبلاگ آرتین
کلی ذوق زده شدم اولین عکس آرتین رو دیدم
آخه خیلی شبیه نی نی های خانواده ی ماست
کلی بهش محبتم اومد
بیشتر که خوندم ای دل غافل، همشهری هم که هستیم که!
پس بیشتر تر دوستم اومد از آرتین خوشگل
کلی براش دعا کردم
و از خدا خواستم که یه نی نی هم شکل آرتین به من بده
البته هنوز نتونستم تصمیم قطعی برا نی نی دار شدن بگیرم، آخه میترسم با کار بیرون که تازه دوماهه دارم تجربه ش میکنم نرسم
روی ماهتو می بوسم آرتین جان
به مامان آرتین هم نه خسته میگم
عزیزم خوشحال شدم از آشناییتون.شما لطف داری.ایشاا... هر وقت که دوست داشتی خداوند یه نی نیه ناز بهتون بده.بوس

نگاری
21 اسفند 91 12:25
سلام مامانی
چه قدر قشنگ نوشتی
ممنونم عزیزم.همیشه بهمون لطف داری

مامان ملیسا و مهدیس
25 اسفند 91 15:21
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک



ممنونم گلم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد