آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

عکسهای برفی 91

1391/12/19 13:25
785 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی خیلی دوست داشت که تو هوای برفی سال 91 که من اولین زمستون عمرمو تجربه

میکنم ازم عکس بگیره ولی همیشه میترسید که بریم بیرونو من سرما بخورم. اسفندماه از راه

رسید و دیگه هوا گرمتر و بهاری شده بود تا اینکه 16 اسفند به طور غیر منتظره هوا سرد شدو 2

روز برف بارید. ما هم که خونه آقاجون بودیم مامانی جرات پیدا کرد و با خاله منو بردن تو حیاط و

چند تا عکس ازم گرفتن و من  اولین هوای برفی رو تجربه کردم و دونه های سفید برف کلی

توجهمو جلب کرده بودن و همش آسمونو نگاه میکردم و میخواستم ببینم از کجا میان 


راستی اینم بگم که  قدمت خونه آقاجونم تقریبا 100 سالی میشه و مامانیم توش بزرگ شده و

کلی خاطره داره . متاسفانه به خاطر طرحی که شهر داری داره و راهی که دارن میکشن تا چند

ماه دیگه  خونه آقاجونو خراب میکنن و میرن یه خونه جدید. اینم از عکس حیاط برفی خونه آقا

جون


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نیکان
19 اسفند 91 14:03
قربون پسر گلم که معصومیتش مثل این برفها پاک و سفیده ایشالا همیشه خوش باشید و لبخند و شادی از لبانتان محو نشه و همیشه در کنار هم بهترین روزها رو داشته باشید
ممنونم عزیزم همیشه به ما لطف داری

مامان کیان کوچولو
19 اسفند 91 14:35
قربوون این گل پسری چه عکسای نازی انداختی عسلم دلم سوخت واسه خونه ی آقا جوون واقعا حیفه .. خیلی قشنگه ..
مامان ملیسا و مهدیس
19 اسفند 91 16:40
اینم بوووووووووووووووووووووس واسه عزیز دلمممممممم
سارا مامان آرتین
19 اسفند 91 18:16
ماشالااااااااااااااااااااا
با این آرتین خوشکل کی دیگه برفو میبینهههههههههههههچ
نترس مامانیه آرتین ... پسری رو خوب بپوشون و ببرش تا هم اون لذت ببره و هم عکس های خوشکل و به یادموندنی ای مثل این ثبت بشهههههه

چشم.مرسی گلم
دردونه مامان سلیمه
19 اسفند 91 19:43
سلام خاله جون. ممنون که وبلاگ ما سر زدی.
چه گل پسری دارین خدا حفظش کنه و انشالله سایتون 100 سال بالا سرش باشه

بازم به ما سر بزنین

ممنون عزیزم.لطف داری.چشم
مامان حمید کوچولو
20 اسفند 91 14:27
نازی گل پسر.سفید برفیه خاله داری برف بازی میکنی
نگاری
21 اسفند 91 12:28
اخی قربونت برم که صورتت شبیه علامت سوال شده فکر کنم داره به این فکر می کنه که کجا از اینا می فروشن بره مامانم بخره واسم ای جونم
مامان سمی
27 اسفند 91 10:59
چه عکسهای خوشگلی،آرتین نانازی خودت از اون برف زیباتر و درخشان تری
ممنون خاله گل

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد