آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

11 ماهگی+ اولین پله نوردی من ...

1391/12/19 12:40
351 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوب و همراهان همیشگی ما، ببخشید از اینکه یه مدتی نبودیم.دلمون برا همتون تنگ شده بود

ما یک هفته خونه آقاجون بودیم و چون کامپیوترشون خراب شده دسترسی به اینترنت نداشتیم.

جونم براتون بگه  که 16 اسفند من 11 ماهه شدم و شمارش معکوس برای تولدم شروع شده

 

2 هفته ای میشه که کاملا راه میرم  و زمین خوردنام خیلی کم شده .چند روز پیش با مامانی

رفته بودیم خونه خاله. خونشون چند تا پله داره و من برای اولین بار و بدون هیچ کمکی از پله ها

رفتم بالا و مامانو خاله کلی ذوق کردن. البته منم خیلی از این کار خوشم اومده بودو کلی کیف

میکردم Yah

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نیکان
19 اسفند 91 14:05
آفرین انشالله تو زندگیت هم مثل اینجا پله های ترقی رو یک به یک طی کنی .مشتاقانه منتظر اومدن تولدت هستم و پیشاپیش تبریک میگم
مامان کیان کوچولو
19 اسفند 91 14:37
چه عکسای با مزه ای انداختی مامانی .. پله به پله آفرین گل پسر
مامان ملیسا و مهدیس
19 اسفند 91 16:37
آفرین عزیز دل خاله گلم ایشالا مامانت روزی بنویسه که بدو بدو میکنی الهی که همیشه بدوبدو پله های ترقی رو طی کن عزیز دل خاله
خاله فدات شه گلم بوووووووووووس

ممنونم خاله گلم


سارا مامان آرتین
19 اسفند 91 18:17
ای جونممممممممممممممم
ماشالا عزیز خالهههههههههههههههههههه
ایشالا تمام مراحل زندگیتو اینجوری پشت سر بذاری
مامانیه آرتین اسقند یادت نره دود کنی واسه عزیز خالهههههههه
ببوس گل پسری روووو

ممنونم عزیزم.شما همیشه به ما لطف داری
مامان هدیه(زن عمو)
21 اسفند 91 1:21
ایول ایوله آرتین...آرتین همیشه سره آرتین
ای قربون تو بشه زن عمو با این همه شجاعتت
ممنونم زن عمو جون

نگاری
21 اسفند 91 12:29
افرین کوه نورد خاله
ممنون خاله گلم
مامان سمی
27 اسفند 91 10:58
ای جووونم ماشاالله به این گل پسر خوشگل و زرنگ
ممنونم عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد