آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

دلنوشته های مامانی

1391/12/22 1:26
336 بازدید
اشتراک گذاری

اینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو اینجوری دوست نداره

اینقدر برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قد هزار تا ستاره

بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره

اینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کسی ، کسی رو اینجوری دوست نداره

وقتی نگاهم میکنی قشنگی هاتو دوست دارم

حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم

وقتی صداتو میشنوم دلم برات پرمیزنه

ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر
21 اسفند 91 17:32
سلام به مامان آرتین جون یه بوس گنده از طرف من واسه جفتتون
سارا مامان آرتین
22 اسفند 91 9:45
الهی فدات شم خوشکل خالهههههههه با اون صورت جذابت
ممنونم عزیزم

مامان نیکان
22 اسفند 91 12:42
فدای اون ناز نگاهت
خدا نکنه خاله گل.بوس

خاله فریبا
24 اسفند 91 13:02
گلم قربون اون چشمهای معصومت
بوس برای تو و مامان جونی
ممنونم خاله گلم.ایشاا...به سلامتی گل پسرتو بغل بگیری

مامان فائزه
26 اسفند 91 1:11
ماشا الله ..... هزار الله اکبر .... پسرت خیلی نازه
شبیه دختراس ....

اگه اسمشو نمی زدی حتما فکر میکردم دختره...
قدیمیا میگن پشت سرش دختره حتما
ممنونم خانمی لطف دارین

مامان یاشار
27 اسفند 91 17:05
سال نو پیشاپیش مبارک عزیزم
ممنونم گلم.سال نو شما هم پیشاپیش مبارک

مونس( امیرعلی و ایلیا )
28 اسفند 91 1:51
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶



سال نو مبارک
انشاالله سال خوب و پر باری برای شما و خانوادتون باشه و از لحظه به لحظه اش لذت ببرید
ممنونم مونس جان. سال نو شما هم پیشاپیش مبارک

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد