آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

تبم قطع نشده...

1391/12/6 1:52
349 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم دکتر گفت یه  بیماریه ویروسیه که این روزا اکثر نی نی ها دچارش میشن.

داروشم فقط استامینوفن و سرماخوردگیه. تبم هنوز قطع نشده و همچنان 38 یا 39 میشه.

دیشبم همش گریه و بیقراری کردم و تا خود صبح نه من خوابیدم نه مامانی و بابایی. مامانی و

باباییم خیلی ناراحتن و همه جوره در خدمتم هستن و همش یا تو بغلشونم یا رو پاشون.

اشتهام کم شده و حوصله شیطونی، نشستن، چهار دستو پا و راه رفتن هم ندارم و این

جوری دل مامان و بابام خیلی میگیره. مامانی هم طاقت نمیاره و همش گریه میکنه. البته من

خیلی قوی هستم و از پس تب برمیام و ایشاا... زودی خوب میشم و دوباره میام با پستای

قشنگ از شیطونیا و شیرین کاریام...


از همه دوستای گلمونم که نگرانم بودن و جویای حالم شدن ممنونم. همتونو دوست دارم و

میبوسمتونزبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سمی
3 اسفند 91 16:26
عزیزم.خیلی ناراحت شدم.هرچی درد و مریضیه مال ما بزرگترها شما کوچولوهای ناز فقط بخندین و سالم باشین. آرتین خوشگله انشاالله هرچه زودتر خوب بشی تا خنده دوباره به لب مامان بابا بیاد
مامان نیکان
4 اسفند 91 9:55
عزیز دلم خدا نکنه اینجوری مریض بشی به امید سلامتی گل پسرم و ننزل من القران و ما هو شفاء و رحمة للمومنین..
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 اسفند 91 12:15
وای ببخشیدمن دیرفهمیدم ایشالا که همیشه سالم وتندرست باشی گلم خداروشکرکه بهتری خوشگلم
نگاری
5 اسفند 91 2:23
اخیی نبینم غم تو کوچولوی من ای جونم زودی خوب شو فدات شم دلم واسه شیزونیهات تنگ شده
مامانی رادین دردونه
5 اسفند 91 18:14
ایشالا زودی خوب بشی خاله جون.
مامان هدیه(زن عمو)
7 اسفند 91 14:51
فدات شم میدونم...هدیه 6 روز تب داشت...انشالله زودی خوب شی
مامان حسین کوچولو
9 اسفند 91 3:31
ماشالا پسذ نازی دارید.همه صفحه های وبلاگتو دیدم. ممنون که به وب حسین اومدین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد