آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

دلنوشته های مامانی

1391/12/4 1:24
395 بازدید
اشتراک گذاری
اگه دنیا دست من بود
دنیا رو به پات میریختم...
جای غصه شادیا رو
پای گریه هات میریختم...
اگه دنیا دست من بود
خورشیدو برات میچیدم...
عکس اولین نگاتو
روی دریا میکشیدم...
اگه دنیا دست من بود
هرچی خوبیه میدیدی...
به تموم آرزوهات
خیلی ساده میرسیدی...
اگه دنیا دست من بود
واسه چشمای توکم بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سمی
3 اسفند 91 16:28
خیلی زیبا بود
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 اسفند 91 12:14
خیلی قشنگ بودمامانی لذت بردم واقعاهم چشمات خوشگله عزیزم بگومامانی اسپندیادش نره
سحر
5 اسفند 91 15:33
ممنون که به من سر زدی عزیزم خوشحال میشم دوستت باشم پسر نازت رو ببوس
سارا مامان آرتین
5 اسفند 91 16:42
زنده و سلامت باشه
سلما
9 اسفند 91 19:11
اری جون این بخش دلنوشته ها خیلی با حاله من خیلی خوشم اومده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد