آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

یه پیشرفت مهم:ایستادن بدون کمک

1391/11/9 2:08
371 بازدید
اشتراک گذاری

من یه پیشرفت خیلی مهم کردم. جونم براتون بگه که روز 29 دی ماه (که تقریبا نه ماه و نیمه

بودم) بالاخره شجاعت به خرج دادم و تونستم بدون کمک گرفتن از چیزی یا کسی برای چند

لحظه بایستم

 از اون روز به بعد این کار خیلی منو هیجان زده و خوشحال میکرد و همش دوست داشتم از یه

جایی بگیرم و بلند شم و دستامو ول کنم. اوایل زیاد میخوردم زمین ولی حالا که دارم روزای آخر

نه ماهگیمو میگذرونم خیلی حرفه ای تر شدم و یکی دو دقیقه بدون کمک می ایستم و به جای

افتادن آروم میشینم رو زمین. البته اینم بگم که مامانو بابا خیلی از این کارم ذوق میکنن و        

تا میبینن ایستادم شروع میکنن به کف زدن و تشویق و انگار که دنیا رو بهشون دادن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فریبا
9 بهمن 91 10:43
قربون گل نانازم برم من ماشالا پسر گل زرنگ
مامان هدیه(زن عمو)
9 بهمن 91 16:09
آفرین پسر شجاع
مامان حمید کوچولو
10 بهمن 91 2:01
ماشالا ما ازاینجا ذوق کردیم مامان و بابا که حق دارن
مامان نیکان
10 بهمن 91 10:38
مبارک باشه اولین مستقل شدن نصفه نیمت کوچولوی نازم 1000 ساله بشی عزیزم
شقایق مامان آرشا
29 بهمن 91 17:15
ای جان خوشگلم.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید.
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:18
مبارک باشه خالهههههههههههه ماشالا چه خوشکل تر شدی خاله ... چه خوب ایستادی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد