آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

اولین مسافرت بدون بابایی

1391/11/4 1:22
398 بازدید
اشتراک گذاری

روز 26 دی من و مامانیم برای اولین بار بدون بابایی یه مسافرت کوچولو رفتیم. روز 25 دی خاله

فریبا دوست مامانی باهاش تماس گرفت و گفت که عمو حسام قراره بره ماموریت و خاله

تنهاست و ما رو دعوت کرد جلفا. راستش باباییم زیاد راضی نبود چون میترسید که ما تو راه اذیت

بشیم ولی بالاخره دل رو زد به دریا و رضایت داد. 26 ام ظهر رفتیم جلفا. عصر هم با خاله رفتیم

بازار و چون هوا خیلی سرد بود زود برگشتیم خونه. شب رو موندیم و فردا صبح برگشتیم تبریز. با

اینکه خیلی بهمون خوش گذشت ولی دلمون همش پیش بابایی بود چون هیچ چیز و هیچ جا

بدون بابایی صفا نداره

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

راستی خاله یه نی نیه 3 ماهه تو دلش داره که امیدواریم صحیح و سالم بیاد تو بغل مامان و باباش و هممون برای دیدنش لحظه شماری میکنیم                                                                                                                                                                                          

این دو تا ماشین خوشگل رو  هم خاله واسم خرید و خیلی دوسشون دارم

و اینم یه کادوی کوچولو که برا باباجونم خریدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
4 بهمن 91 15:47
عزیز دلم آرتین جون. من از بابایی ممنونم اجازه داد که شما بیایید پیش من. از مامانی و آرتین هم خیلی خیلی ممنونم که منو لایق دونستید و اومدید پیشم. به من که با وجود شما خیلی خوش گذشت. اما حیف که خیلی زمان کمی بود و بزودی هم سپری شد. قربون آرتین شیرین و خوش خنده خودم بشم من
نگاری
4 بهمن 91 22:32
یعنی خدایی هر دفعه با دیدن وبلاگ این وروجک روحمم شاد می شه نمی دونی چقدر از دیدن خنده هاش خنده ام می گیره کلی مواظبش باش مامانش
مامامامان حمیدکوچولو
5 بهمن 91 22:44
وای خدا چه ماشینای خوشگلی !مبارکت باشه آقا کوچولو
مامان هدیه(زن عمو)
8 بهمن 91 15:45
به به همیشه به گردش راستی کادوی بابایی چی بود؟؟؟؟؟؟؟ مردم از فضولی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد