آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

تولد 1 سالگی هدیه جون

1391/11/3 14:31
808 بازدید
اشتراک گذاری

1 بهمن تولد دختر عموی نازنینم هدیه بود

محصل

و منم تیپ زدم و با مامان و بابا رفتیم خونه بابا جون. عمو برا هدیه جون یه کیک خیلی خوشگل

به شکل آدم برفی خریده بود ولی من و هدیه یه کوچولو ازش میترسیدیم. خودمونیم ما نی نیا

هم عجب دنیایی داریم واسه خودمون. آخه انصافا کیک به این خوشگلی کجاش ترس داره؟

 یه نکته قابل توجه این بود که از کلاه تولد اصلا خوشمون نمیومد و مامان و زن عمو  به زور

تونستن یکیدو تا عکس با کلاه ازمون بگیرن

 

 نکته بعدی هم اینه که من موقع بریدن کیک و دادن کادو ها  و بزن و بکوب کلا خواب بودم و بعد از مراسم بیدار شدمخمیازه

مامان و بابا هم که یه مدتی بود تو فکر گرفتن یه تولد حسابی برای 1 سالگی من بودن با دیدن

بی تابی من و هدیه یکم نظرشون عوض شد و احتمالا یه تولد خودمونی برام بگیرن تا سالهای

بعد که بزرگتر شدم مفصل تر بگیرن. 

اینم چند تا از عکسهای تولد هدیه جون


هدیه عزیزم:

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت و قلبها به

مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت 

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حمید کوچولو
3 بهمن 91 14:49
تولد هدیه خانم هم مبارک وکیکش هم خیلی بامزست.
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
4 بهمن 91 15:43
تولد هدیه جون مبارک. انشالا عکسهای و کیک عروسی دختر خوشگلمون. آرتین گلم هم خیلی شیطونه. فداش بشم
نگاری
4 بهمن 91 22:24
تولد هدیه کوچولو مبارک خاله قربون بی حوصله گی هات بره ارتین فسقلی من
مامانش
6 بهمن 91 13:02
سلام مامانی . مرسی که اومدین پیشم . ماشالله هزار ماشالله آرتین جون خیلی نازه . خدا براتون حفظش کنه . چه کیک خوشگلی . منم لینکتون میکنم .
مامان هدیه(زن عمو)
8 بهمن 91 15:43
سلام عزیزم...مممنونم که این پست رو در مورد هدیه نوشتی...دست گلت درد نکنه
نگاری
8 بهمن 91 23:12
بابا مامان خانوم کجایی؟ یه دوتا عکس جدید بذار دلم تنگیده واسه ارتین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد