آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

ورود به حمام و دستشویی

1391/11/9 2:35
473 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا عاشق حموم و دسشوییمون شدم و اینجوری میشینم جلوی درشون و همش سرو صدا

میکنم و یا میزنم به درشون تا مامانیم درشونو باز کنه

و تا درشون باز میشه حمله میکنم داخل

 

 

مامانیم عاشق این عکسمه


و اینم ورود به حمام


 و در نهایت بعد از حموم گردی و دسشویی گردی مامانیم دست و صورتم و میشوره و لباسامم

عوض میکنه. سخت ترین قسمت کار مامانیم زمانیه که باباییم بخواد صورتشو اصلاح کنه. اونموقع

است که مامانی بیچارم نمیتونه حریفم بشه و من به هیچ وجه حاضر نمیشم از جلوی

دسشویی برم کنار و انقدر به در میکوبم تا باباییم درو باز کنه وگرنه چنان گریه ای سر میدم که مجبور بشه این کارو بکنه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله فریبا
9 بهمن 91 10:41
جیگر آرتین کشاف
مرمر
9 بهمن 91 16:01
وای خیلی شیرینه عاشقش شدم هزار ماشالله من شمارو لینک میکنم آرتین جون با ارتین خاله مرمردوست میشی؟
مامان هدیه(زن عمو)
9 بهمن 91 16:11
این دسشویی و حمام چی داره بچه ها اینقدر مشتاق هستن؟
مامان نیکان
10 بهمن 91 10:36
وای فدای حموم گردیت بشه خاله ...گل پسر ...شیرین ...چشم تیله ایه ناز
نگاری
11 بهمن 91 0:36
اون جا چی دیدی فضول خان قربون اون نشستن و خندیدنت
ارشیا
12 بهمن 91 0:54
داداشی یادت نره دمپایی بپوش
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 بهمن 91 2:01
سلام مرسی عزیزم که به ماسرمیزنی وااای ماشالا خیلی پسربانمکی داری خداحفظش کنه مثل آرمیتاجون که عاشق رفتن به حمام ودستشوییه آفرین که بدون کمک میتونی بایستی گل پسر
مامان سمی
12 بهمن 91 7:07
ای جوونم.خاله شما ماشاالله خیلی کنجکاوی.قربون اون چشمهای قشنگت
افسانه مامی پارمین
12 بهمن 91 15:21
دوست خوبم ممنونم که به وبلاگ دخترم سر زدی . ماشالله پسر ناز و دوست داشتنی داری . خدا برات حفظش کنه
samaneh
13 بهمن 91 11:01
سلام واااااااای چه پسر خوشگلی خدا حفظش کنه خیلی نازه به وبلاگ ما هم سر بزنین ممنون
مامان کیان کوچولو
13 بهمن 91 12:10
سلام عزیزم مرسی وبتونو خوندم .. که اومدین پیشموون آرتین جونم ماشالله خیلی نازه ... عاشق رنگ چشماش شدم .. عزیزم منم خوشحال میشم دوست خوبی مث شما داشته باشم .. با افتخار لینک شدین عزیزم من عاشق اون لیمو خوردنتم خاله جووووونی
مامان امیرعلی و ایلیا
13 بهمن 91 13:29
اااااااااااااای جونم ی میشه پسرای منم به این سن برسن حالشو ببرم یه ماچ آبدار از قول ما پسر نانازتو مهمون کن به ما هم سر بزن عزیز منم شما رو لینک کردم
مهرناز(مامان آرسام)
13 بهمن 91 23:58
ای جونم بشی تو پسر ناااااااااز شیطون بلا منم عاااااااااااشق همون عکسه شدم که مامانی دوس داره
مهرناز(مامان آرسام)
13 بهمن 91 23:58
جیگرم ماهم آپیدیم
مامان هدیه (زن عمو)
18 بهمن 91 20:35
عزیزم بدوبیا مسابقه
مامان هدیه
19 بهمن 91 0:23
مامانی حتما به وبلاگ هدیه بیا...یه مسابقه هست...اومدم نی نی گپ جواب ندادی
مامانی رادین دردونه
20 بهمن 91 1:08
جیگر طلا قربون این شیطونیات بشم خاله
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:16
الهی ... عزیز خاله مواظب باش لیز نخوری هااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد