آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

آغاز سال 2013 میلادی

1391/10/11 15:01
368 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین


فردا سه شنبه 12 دی و آغاز سال 2013 میلادیه و مامانی به زور تونست چند تا عکس از من با

لباس و عروسک بابانویل بگیره. مامانم میگه این عروسک و لباس رو پارسال که تو دلش بودم

خاله حمیده از کانادا برام فرستاده. راستش من 2 تا خاله دارم که یکیش تو کانادا و یکیشم آمریکا

زندگی میکنه. خاله های گلم عاشقم هستن و تا حالا کلی لباس و عروسک برام فرستادن. منم

با اینکه هنوز ندیدمشون ولی بینهایت دوسشون دارم و برای دیدن خودشون، خونوادشون و

خصوصا پسر خاله آرین و دختر خاله فیونا لحظه شماری میکنم.


 تو سال نوی میلادی برای همه ، خاله های نازنینم  و خونواده هاشون بهترینها رو آرزو میکنم.

شکلکهای جالب آروین

اینم از عکسهای کریسمسی من:

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

ما چقدر شبیه همیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

و اما هدیه بابا نویل برای من تو شب ژانویه

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

دو تا دیگه از دندونای بالاییم بود تا من با 4 تا دندون وارد سال جدید میلادی بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
10 دی 91 11:06
آرتین گلم سال نو میلادی ات مبارک ایول به مامان با حوصله ات که عکسهای خوشگل از تو گرفته و وبلگ به این خوشگلی برات درست کرده
ترنم
10 دی 91 12:56
ماشالله به آرتین خوشکل من سال نو میلادیت مبارک خاله خو.شکلم ؛ایشالله امسال بابا نوئل کادوش برای تو سلامتی و لب خندون باشه آمین
مامان حمید کوچولو
11 دی 91 16:55
وای چقدر تو فندق شدی خاله بااون لباس خوشگل.خوش بحالتکریسمستم مبارک
سلما
13 دی 91 21:58
ارتین جون عاشقتم 2013 هم مبارک باشه اولین کریسمست هم مبارک تقدیم با عشق


زی
17 دی 91 23:51
سلام راستی مامان آرتین یادت رفته ارتین جون دو تا پسر خاله کوچوله دیگه هم داره فقط خیلی کوچولوان دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد