آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

بی خوابی های شبانه من

1391/10/15 13:08
394 بازدید
اشتراک گذاری

راستش این روزا خیلی بد خواب شدم. یعنی دقیقا از شب یلدا به اینور. اکثر شبا تا 2 یا 3 نصف

شب بیدارم و حسابی حالم خوشه و دوست دارم بازیو شیطونی کنم.مامانی هم مجبوره همراه

با من بیدار بمونه و باهام بازی کنه. این چند تا عکس رو هم مامانی خواب آلودم تو یکی از شب

زنده داریها ازم گرفته خمیازه


اینم اسباب بازی جدیدم که بینهایت دوسش دارم آخه خیلی شبیه پای خودمهچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حمید کوچولو
15 دی 91 18:15
ای بابا آرتین جون شب وروزتو گم کردی حالا چه وقت بازیه خاله
نگاری
18 دی 91 16:00
ای جونم وروجک من اخی خیلی خوشمل و نازی گل پسر قربون خندهاش برم
سلما
20 دی 91 13:37
وای ارتین جون چقدر بزرگ شدی دلم برات یه ذره شده
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
4 بهمن 91 15:53
خاله جون آخه نصف شبی وقت بازیه گلم؟ یه کوچولو هم به فکر مامانی باش خب. بیچاره از صبح تا شب دنیال تو میدوئه. شب هم باید شب زنده داری کنه.
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:25
ای جووووووووووووونم ماشالا چه با مزه شیطونی میکنی... واسه راه افتادن آرتین و اینجوری زیر مبل رفتن هاش لحظه شماری میکنمممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد