آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

اواین سیبی که خوردم

1391/10/4 23:43
268 بازدید
اشتراک گذاری

راستش من سیب  رو بیشتر از هر میوه ای دوست دارم. البته بیشتر دوست دارم یه سیب

درسته بدن دستم و خودم اونو به دندون بکشم.

راستی یه خبر: 27 آذر یکی از دندونای  پیشین بالاییم در اومد. البته لثه های بالاییم ورم کردن و

انگار قراره چند تا دندون دیگه همزمان در بیارم برا همین یه مدتیه خیلی بیتابی میکنم. مخصوصا

شبا هر 1 ساعت بیدار میشم و گریه میکنم. اینم بگم با اینکه مامانیم ادعا میکنه خواب باباجونم

خیلی سنگینه ولی شبا تا گریه میکنم باباییم سریع بیدار میشه و  منو بغل میکنه، ناز میکنه و

میگردونه تا آروم بشم و خوابم ببره. بابایی مهربونم خیلی ازت ممنونم با اینکه صبح ها زود بیدار

میشی و میری سر کار، شبا چند بار به خاطر من و کمک به مامانیم بیدار میشی. من و مامانم

عاشقتیم تا ابد قلبماچ

اینم چند تا از عکسای من در حال خوردن سیب

و این هم اولین سیبی که خوردم. اونم اینجوری:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حمید کوچولو
4 دی 91 16:33
خوش به حالت باباییت نصف شبم میچرخونتت.چه لباس بامزه ای اون ژیله قرمزه.چقدر قشنگ سیب خوردی
مامان هدیه(زن عمو)
4 دی 91 18:48
آفرین زن عمو .... نوش جونت یه آفرین هم به بابایی که کمک حال مامانی هست
مامانی رادین دردونه
5 دی 91 2:07
سلام عزیزم ماشالا چقدر تو نازی دندونای جدیدتم مبارک
سلما
6 دی 91 15:01
دندونات مبارک سیب خوردنت هم مثل خودت با حاله دوست دارم
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
9 دی 91 11:21
اینجارو به خاله جون بردی ها. خاله هم مثل تو عاشق سیبه
گل قشنگم نوش جونت


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد