آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

اولین محرم من

1391/9/6 12:26
307 بازدید
اشتراک گذاری

امسال من اولین محرم زندگیمو تجربه کردم. هرجا که میرفتیم همه سیاهپوش بودن و هرکس به

طریقی عزاداری میکرد. خاله جونم هم برای من یه بلوز سبز که رو سینش نوشته شده بود

یاحسین خریده بود. روز هشتم محرم مامانی و ماماما (مامان مامانم) تصمیم گرفتن که منو ببرن

همایش شیرخوارگان. مامان با کلی زحمت منو آماده کرد و رفتیم همایش، یه کم دیر رسیدیم و

داخل مصلی خیلی خیلی شلوغ بود و من همش بیتابی و گریه کردم و مامانم مجبور شد منو

ببره بیرون و متاسفانه نتونستیم تو مراسم باشیم. روزهای تاسوعا و عاشورا هم به همراه مامان

و بابا و خونواده مامان میرفتیم خیابون و تماشای عزاداریها. محرم پارسال که من تو دل مامانیم

بودم مامان و بابا برای سلامتیم نذر کرده بودن که امسال ادا کردن. امیدوارم خداوند عذاداریها و

نذورات همه رو قبول کنه.

اینم چندتا از عکسهای من تو محرم 91:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هدیه(زن عمو)
6 آذر 91 15:49
سلام عزیزم....الهی فدات شم سبز هم چقدر بهت میاد طبل کوچلوت هم واسه شیطنت کردنت خیلی خوبه عزاداریتون قبول باشه
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
12 آذر 91 13:08
امان از دست تو آرتین جیگر شیطون که دوست داری همه چی رو امتحان کنی خدا همیشه نگهدارت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد