آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آرتین

جغجغه محبوب من

1391/9/7 13:31
747 بازدید
اشتراک گذاری

این جغجغه ای که تو دستمه جغجغه محبوب منه

ولی بیشتر از اینکه تو دستم باشه تو دهمنه و من همش دوست دارم اونو به دندون بگیرم و بازی

کنم. مامانمم عاشق این کارمه و تا منو اینجوری میبینه سریع دوربینشو برمیداره و ما دوباره

سوژه میشیم. مامانم میگه اینجوری شبیهه یه گربه کوچولو میشم که یه تیکه گوشت به دندون

گرفته

البته علاوه بر این جغجغه من دوست دارم بعضی از اسباب بازیهای دیگمم به دندون بیگیرم.اینم

نمونش:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آبتین
7 آذر 91 13:51
سلام مامانش نی نی تون به سلامت باشه ! چه عکسهای زیبایی ازش گرفتین! مثل یه عکاس خوب ! هزار ماشاالله به این پسرطلا که من عاشقشششششششششششششم ! لینکتون میکنم با افتخار
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
7 آذر 91 14:18
وای وای پسر خوردنیه خاله فدات بشم من چقدر شیرینی عزیزم
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
7 آذر 91 14:22
وایییییییییییی
پیشی خاله منم دوست دارم تورو مثل گربه به دندون بگیرم و بخورمتتتتتت جیگرمممم


مامان هدیه (زن عمو)
7 آذر 91 14:37
آره عزیزم مامانت راست میگه راستشو بخوای منم از این کارت خوشم میاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد