آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

اولین مروارید من

1391/8/27 12:40
426 بازدید
اشتراک گذاری

روزیکشنبه 14 آبان 1391 یعنی دو روز مونده به 7 ماهگیم اولین مردارید من اومد تو صدف دهنم تا

من با دندون وارد هشتمین ماه زندگیم بشم. راستش یه مدتی ی آب دهنم حسابی راه افتاده و

یه کم بی حوصله شدم و بیتابی میکنم و بیشتر وقتا اینجوریم

آخه بد جوری لثه هام میخاره و درد میکنه

مامانمم که تا من و ایجوری میبینه یه اسباب بازی پلاستیکی میده دستم

 16 آبان یعنی روزی که من 7 ماهه شدم، مامان جون (مامان بابا) زحمت کشید و برام آش

دندونی پخت و ما یه جشن کوچولو گرفتیم.

آش دندونی:

و این هم کیک دندونی:

و این هم عکسای من کنار کیک و آش دندونی:

اینجا هم به کمک مامانیم میخوام کیک و ببرم. اینم بگم این دختر خوشگل کنار من دختر عموم

هدیه است که 2 ماه و نیم ازم بزرگتره

مامانم هم که دوربین به دست فقط منتظر شکار لحظه هاست

و اینجا هم مثل یک آقا آروم و متین نشستم تا مامانیم ازم عکس بگیره


راستی از اونجایی که همه از رویش مروارید کوچولوی من خوشحال بودن کادو هم برام تهیه کرده

بودن.

این لباسای خوشگل کادوی مامانی و باباییم بودن

اینم کادوی زن عمو جونم

اینم کادوی خاله نگار جون

 ماماما (مامان مامان)، مامان جون و خاله جونم هم زحمت کشیدن و پول نقد دادن تا مامانیم

هرچی خواست برام بگیره. دست همشون درد نکنه، خیلی زحمت کشیدن و ممنونم بابت

 کادوهای قشنگشون

 راستی 23 آبان دومین دندون من هم از پایین در اومد. و من تو این پست که عنوانش هست

اولین مروارید صاحب دو مروارید شدم. امیدوارم مامانیم دیگه تنبلی نکنه و پستا رو به موقع بذاره

تا اینجوری نشهخجالتچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

علامه کوچولو
23 آبان 91 16:54
سلام عسلم اولین دندونت مبارک خیلی نازی پسرم
مهرناز(مامان آرسام)
23 آبان 91 22:06
سلام خاله جونم،عشقم،عسلیییییییی مبارک دندونت باشه عسییسسسسم الهی من بگردم که تو دندون دار شدی خالهههههه به به به چه آشی هم پختن واست عزیزم نوش جون همتون کیکشو ببین چه ناناسه چه نکاه معنی داری ام میکنه به دخمل عموش بلا بلا مبارک کادوهات خالهههههه
نگاری
24 آبان 91 22:48
سلام اخی جونم مبارکت باشه اولین دندونت بی دندون من مامانش کلی بوسش کن
فریبا از مرند-ای لاو یو آرتین
25 آبان 91 10:53
خاله جون جیگرتو بخورم. نانازی من انشالا با مرواریدهای سفید خوشگلت همیشه غذاها، شیرینی ها و کیک های شادی هاتو بخوری دلم یه ذره شده برای دیدنت عزیز دردونه خاله
مهرناز(مامان آرسام)
29 آبان 91 9:42
کجاااااااااااااایی پس؟؟؟؟!!!!!! عشقم حالش خوبه؟؟؟ مامانی بیا دلمون آب شد،تنگ شد
مامان هدیه(زن عمو)
30 آبان 91 18:12
سلام زن عمو...اولین دندونت مبارک باشه مرسی مامانی که عکس دخمل منو هم گذاشتین درضمن آرتین جونم انتقاد از مامانی ممنوع چون با این شلوغیهایی که میکنی (ماشالله) فقط مامان تو هستش که وقت برات میذاره تا وبلاگتو بنویسه...پس تا میتونی ازش تشکر کن
سلما
6 آذر 91 20:54
خوشگلم مرواریدات مبارک
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:32
مبارکت باشه عزیزم... اولین مروارید پس اگه آرتین من هم مثل تو باشه خاله هنوز کلی مونده تا دندونش در بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد