آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آرتین

رورویک

1391/8/1 13:34
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

من یه وسیله دارم که میگن اسمش رورویکه. این روزا مامانم همش اصرار داره منو بذاره توش.

اولین باری که توش نشستم یه کوچولو ازش خوشم اومد و با وسایلای بازی که جلوش نصب

شده یه کم بازی کردم. رورویکم مثل ماشین باباییم فرمونو بوقو دنده داره. وقتی هم که دکمه

های روشو فشار میدم آهنگ میزنه و چراغای رنگی رنگیش روشن میشن که برام خیلی جالبن

طبق معمول دوست دارم مزه دنده و فرمون رورویکم رو هم امتحان کنم

اما یه کم که میگذره حسابی حوصلم توش سر میره و شروع میکنم به گریه کردن تا مامانم منو

بیاره بیرون...

آخه چه جوری بگم دوس ندارم منو بذارین تو رورویک...

من بیشتر از اینکه توی رورویک باشم دوس دارم اینجوری باهاش بازی کنم

اینجوری بیشتر بهم خوش میگذره

منو بگیرین...

آخ.........................

از اونجایی که من خیلی شیطون شدم و یه جا بند نمیشم مامانیم فقط وقتایی که کاری داشته

باشه و بخواد منو یه جای امن بذاره تا نتونم تکون بخورم، میذاردم تو رورویک و اگه تا دو سه

دقیقه منو بیرون نیاره دادو بیداد و گریه رو سر میدم. نمیدونم آخه این چیزا دیگه چیه که برا آدم

میخرن. تازه فکر میکردن چیز خوبیه و من خوشم میاد، قبل از به دنیا اومدنم خریدن. البته ماماما

(مامان مامانیم) دستت درد نکنه که به فکرم بودی و اینو رو سیسمونیم برام خریدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابایی
1 آبان 91 13:52
الهی من فدای پسر خوشگلم بشم. مامانی نمیدونی الان که سر کارمو این عکسارو دیدم دلم واسه پسر نازم ضعف رفت.عزیزم دست گلت درد نکنه که این وبلاگ خوب رو واسه آرتین جان درست کردی. ممنونم.
سمانه (مامی آرشام)
1 آبان 91 15:46
الهی فداش بشم که اینقدر نازه دلم غش کرد برای گریه هاش تو را هدا گریه نکن ناز نازی
خاله فریبا از مرند- ای لاو یو ارتین
3 آبان 91 12:59
جانیوی ییم اوغلان سنین
سلما
3 آبان 91 19:38
امیدوارم روز های خوبی رو توش داشته باشی
زن عمو (مامان هدیه)
9 آبان 91 14:49
سلام پسر خوش تیپ و شیطون ما....الهی فدات بشم هدیه هم مثل تو خوشش نمیاد.....یه رازی بگم بهت؟؟؟؟؟ بابا و عموت از ماشین مدل پایین خوششون نمیاد فقط دوست دارن ماشین مدل بالا و خارجی سوار شن....به خصوص عموت....تو پسرگلمون هم تقصیری نداری یا به بابات یا به عموت رفتی....روروئک چیه آخه؟؟؟؟ماکسیما بیارین واسه پسرمون
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
22 آذر 91 12:35
وای وای قربون اون خنده روئیت برم پسر گلمون به مامانش رفته تو خنده روئی و خو ش برخوردی
خاله فریبا
5 دی 92 9:40
ای جانم آرتین. پسر اومدم عکساتو دیدم رفتم به یه سال قبل. الهی جیگر خاله
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
بله خاله جون روزها به سرعت دارن سپری میشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد