آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

کتابهای من

1391/8/5 14:21
452 بازدید
اشتراک گذاری

اینا کتابای من هستن. مامانم بعضی وقتا اونا رو برام میخونه و عکساشونو نشونم میده. این

کتابی که تو دستمه اولین کتابیه که مامانی و بابایی برام خریدن و من خیلی شکلاشو دوست

دارم

ولی از اونجایی که من این روزا خیلی شیطون شدم بیشتر دوست دارم مامانم کتابامو بریزه

جلوم و من اینجوری باهاشون بازی کنم

و در نهایت اینجوری خوشحالی کنم

من این کتابمم خیلی دوست دارم. چون هم مزه خوبی داره

هم شکلاش برجسته است

و من راحت میتونم شکلاشو بکنم و حسابشو برسم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
25 آبان 91 10:55
پسر تپل نانازی کتاب خون خاله مثل مامان و باباش درس خون و زرنگه پسر گلمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد