آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

وسایل مورد علاقه من برای بازی

1391/7/30 15:18
412 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا من زیاد به اسباب بازیهام علاقه نشون نمیدم. آخه دوست دارم با وسایل خونمون بازی

کنم.

مثلا تا کنترل ها رو میبینم تو یه چشم به هم زدن خودم و بهشون میرسونم

کلی باهاشون ور میرم

و طبق معمول مزشونو هم امتحان میکنم

قراره باباییم یه دونه کنترل تلویزیون برام بگیره که وسیله بازیم باشه تا مامانیم هی از دستم

نگیرتش

وسیله دیگه ای که من خیلی بهش علاقه دارم سیم و کابله

مامانم این روزا یکی دو تا شارژر یا کابل دوربین یا هارد رو میده بهم تا باهاشون بازی کنم

زمانی خوش به حالم میشه که هم کنترل ها و هم چند تا سیم دم دستم باشه. کلی کیف

میکنمو مدت زیادی باهاشون سرگرم میشمو بازی میکنم

یکی دیگه از لوازم مورد علاقم تلفن خونمونه که عاشقشم و دوس دارم همش دکمه هاشو فشار بدم

از اونجایی که من همش به وسایل الکترونیکی علاقه نشون میدم مامانم میگه احتمالا وقتی

بزرگ شدم مثل باباییم مهندس برق میشم. البته اگه تا اون موقع علایقم تغییر نکنه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله حمیده
1 آبان 91 4:18
خاله قربونش بره با این شیرین کاری هاش
مامان مهرناز و آرسام
1 آبان 91 9:29
ای خاله قربون اون سیم وکنترل خوردنت وای مامانی آرسامم دقیقاعاشق همین چیزاست!سیم و کنترل و موبایل و شدیدا لپ تاپ! بخدااصلا به اسباب بازیاش و عروسکاش دستم نمیزنه! خب بازم خیالم راحت شد که فقط آرسام اینجوری نیست!آخه برام عجیب بود! مامانی این پسرچشم قشنگ منو1ماچ آبداربکن به جام! مهندس کوچولو
سلما
3 آبان 91 19:46
ارتین شیطون یکدفعه باتری های کنترل رو در نیاری وقتی یکی اومد تلویزیون نگاه کنه ببینه هر چقدر میزنه کانال ها عوض نمیشه(بابا بدبخت اوسکول میشه )
مامان هدیه(زن عمو)
9 آبان 91 14:53
گلم مواظب باش موقع بازی با سیم اونارودور گردنت نپیچی ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد