آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

من نیم ساله شدم

1391/7/25 15:24
366 بازدید
اشتراک گذاری

16 مهر 1391 من نیم ساله شدم

امروز مثل یک مرد رفتم و واکسنهای 6 ماهگیمو زدم. مثل همیشه موقع زدن واکسن دردم اومد و

یه کوچولو گریه کردم. اینبار 2 روز تب کردم و مامانیم شب و روز مواظبم بود تا تبم بالا نره. این دو

روز یکم بد اخلاق شده بودم. آخه هم تب داشتم هم موقع چهار دست و پا رفتن پاهام

دردمیکردن و مامانیم همش من و تو بغلش نگه میداشت تا پام درد نکنه .

من یکی دو روزه که میتونم بشینم و کلی ذوق میکنم. دیگه از بغل زیاد خوشم نمیاد. همش

دوست دارم رو زمین باشم، غلت بزنم، چهار دست و پا برم و بشینم و با اسباب بازیهام بازی کنم

امروز دورو برم انگار داره  یه بوهایی میاد!

یعنی بوی چیه؟ برم ببینم. . .

وای فرنی...................

یعنی این ماله منه؟ وای خدا جون دارم از خوشحالی بال درمیارم

اصلا یادم نبود که من 6 ماهه شدم و کم کم میتونم غذا خوردن و شروع کنم. مامانم این روزا برام

فرنی میپزه و من مزش و خیلی دوست دارم

اینم عکس من در حال خوردن اولین غذای کمکی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهرناز و آرسام
25 مهر 91 22:48
الهییییییییییییییییییییییی بگردم: 6 ماهگیت مبارک عشقم خدارو شکر که مثل یه مرد واکسنتو پشت سرگذاشتی واش واش واش نی نی مون غذاخور شده خدااااااااااااا نوش جونت باشه خاله خوشگله
خاله فریبا از مرند-ای لاو یو ارتین
26 مهر 91 11:04
الهی فدای خوشگلم بشم من انشالا صد ساله بشی جیگر خاله و سایه بابا و مامان همیشه بالای سرت باشه
مهسا
27 مهر 91 9:18
salammm artinn junammm gorbune range cheshat berammmmmm... solyy haatman espand dud kon.... busssssss
خاله حمیده
30 مهر 91 9:38
شش ماهگیت مبارک عزیز خاله.فدات بشم که اینقدر شیرینی
سلما
3 آبان 91 19:48
تو عکس اولیت خیلی خوشگلی دلم میخواد همین حالا یه گاز خوشمزه ازت بگیرم
مامان هدیه(زن عمو)
9 آبان 91 14:56
عزیزم تو این عکسا خیلی ماهییییییییییی بانو براش اسپند دود کن چشم میخوره ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد