آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

من چهار دست و پا میرم

1391/7/1 15:07
357 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اول مهر ماهه. مامانم میگه تابستون و گرما دیگه تموم شده و فصل پاییز از راه رسیده. من

حدودا دو ماهی میشه که غلت میزنم. تو این مدت تلاش زیادی کردم تا بتونم چهار دست و پا

برم. حتی موقع خواب هم غلت میزدم و به شکم میخوابیدم . تا اینکه بلاخره وقتی 5 ماه و نیمه

بودم تونستم چهار دست و پا برم

 

من خیلی خوشحالم چون حالا دیگه  خودم رو به هر چیزی که رو زمین باشه میرسونم و برمیدارم

 و جاتون خالی قبل از هر کاری اول مزه اش رو امتحان میکنم.                                                                                                                                                                                         

  

 

ولی یه هویی سر و کله مامانیم پیدا میشه و نمیذاره یه دل سیر مزه وسایل رو بچشم. نمیدونم آخه این چه کاریه سوال

این روزا کار مامانیم خیلی زیاد شده چون من در یک چشم بهم زدن میتونم خودم رو از این سر

اتاق به اون سرش برسونم و مامانم همش دنبال من و پا به پای من میاد تا من به چیز

خطرناکی دست نزنم یا تو دهنم نکنم. بعضی وقتا دلم برا مامانیم میسوزه چون گاهی حتی

نمیتونه نهار بخوره و شب که میشه دیگه شارژش تموم میشه و با اینکه خستگی ازسر وروش

میباره بازم منو نازو نوازش میکنه و مواظبمه. 

البته شبا که باباییم از سر کار میاد شیفت کاری مامانم تموم میشه و منو تحویل باباجونم میده و

باباییم تا وقتی بخوابم باهام بازی میکنه و حسابی بهم میرسه و من کلی کیف میکنمقهقهه

بابایی عزیزم و مامانی خوبم دوستون دارم تا آسمونا........... قلب



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فریبا از مرند- ای لاو یو ارتین
24 مهر 91 12:31
نانازی خاله قربونت برم من الهی شیطون بلا. شنیدم خیلی بازیگوش شدی خاله جون. همیشه شاد و سرزنده باشی
مامان مهرناز و آرسام
25 مهر 91 0:18
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منو بگیرین تا غش نکردم تو رو خدا!!!!!!!! آخه من الهی قربون تو خوشششششششششگلم برم که انقدر نانازی با اون چشماتتتتتتتتتتت مامانش اسپنده رو حسااااااااااااااابی آتیش کن واسش خدایاکلاهشو ببین مموشیه خوشگل من چهار دست و پاییت مبارک عشق خاله آفرین به این مامان مهربون و با حوصله و این بابای مهربون و خوب که هوای مامانی رو داره
مامان مهرناز و آرسام
25 مهر 91 0:18
فدااااااااااااااااااااااااشششششششش هلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک
سمانه (مامی آرشام)
25 مهر 91 12:12
ماشالله خدا حفظش کنه.آرشام تنبل هم باید یاد بگیره ممنونم که لینکمون کردید منم به عنوان یمی از دوستای خوب آرشام لینکتون کردم خانومم
سلما
3 آبان 91 19:49
تبریک
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:34
اااااااااااااااااااااااااااااا آرتین من الان 6.5 ماهه است ولی هنوز چهاردست و پا نمیرههههههههههههههههه...چراااااااااا؟؟؟ ماشالا آقا آرتین که زود راه افتادییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد