آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

واکسن 4 ماهگی

1391/5/16 17:25
474 بازدید
اشتراک گذاری

این منم که 4 ماهه شدم

من میتونم با صدای بلند بخندم، غلت بزنم و صورت مامان و بابا و اطرافیانم رو میشناسم و ...

 من پسر بسیار خوش اخلاقی هستم و سعی میکنم همیشه بخندم.

امروز من واکسن 4 ماهگیمو زدم

اواخر شب یه کم تب کردم

که مامانم با دادن قطره استامینوفن و گذاشتن دستمال خیس روی سر و پاشویه کردنم تونست

تبم رو پایین بیاره

و  بالاخره بعد از کمی بیتابی کردن ایینجوری خوابم برد. آخه من جدیدا همش دوست دارم

اینجوری بخوابم

من خوشحالم که تونستم این مرحله از واکسیناسیونمو هم به خوبی پشت سر بگذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فریبا
18 مرداد 91 20:01
خاله جون خیلی خوردنی شدی ها. دلم برات لک زده. بیام یه گاز خوشمزه از اون صورت تپل مپلت بگیرم. وایییییییی نترس! یواش گاز میگیرم دردت نمیاد. بوس برای آرتین گلم
mamane Ali
19 مرداد 91 14:06
سلام عزیزم ممنون که اومدی پیشمون آفرین گل پسر خاله واکسن زدی ماشالله خیلی خوشکله آرتین جونی
سلما
20 مرداد 91 14:07
انشا الله دیگه هیچ وقت مریض نشی و همیشه سالم و سلامت بمونی تا فهمیدم مریض شدی خیلی ناراحت شدم
دخترک
21 مرداد 91 0:47
سلام یه آیت الکرسی واسش تو وبلاگش بزنید چشم نخوره خیلی عزیزههه
الهام مامان آوینا
23 مرداد 91 12:20
4 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااااااارک...
بهینا
3 شهریور 91 21:11
پسر عمه خوشمزه ام میام دیدنت و یک قاب قشنگ که خودم برات ساختم میارم
مائده
3 شهریور 91 23:33
چقدر دوس داشتنی هستیا بوس برای آرتین گلم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
25 شهریور 91 11:43
عزیزدلم مبارک باشه 4 ماهگیت پسر من با آرتین جوون تقریبا همسن و سالن به ما هم سر بزنید فکر کنم بتونیم دوست های خوبی برای هم باشیم....
مامان مهرناز و آرسام
3 مهر 91 20:58
عزیزم خوبی؟ پس کجایین شما خب دلم ترکید مامانی زودی بیا عکسای جدید آرتین جون رو واسمون بذار خب
مامان اریا و پریا
5 مهر 91 10:52
خدا این پسر نازو براتون حفظ کنه
مامان
30 مهر 91 16:14
سلام ماشااااا گل پسرتون خیلی ناز پسرم17واکسن 4 ماهگیشو می زنه از الان بیتابم ب سایت دکتر آرمان سری بزنید خوشحال می شم
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:36
الهی چهارماهگی مبارک... آرتین من هم یه دستبند مثل مال تو دارههههههه
الهه
21 اسفند 91 1:18
سلام به مامان آرتین خوشگله خدا گل پسرتو برات نگه داره عزیزم ماشالله هزار ماشالله خیلی خوشگل و دل بره منم یه آرتین تو راه دارم هر روز میام به چشای پسر نازت نگا میکنم بلکه نی نی منم شبیه آرتین شما بشه از طرف من ببوسش و براش اسپند دود کن
عزیزم شما لطف داری.ایشاا... آرتینتو به سلامتی بغل بگیری.من عاشق همه ی آرتینای دنیام...

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد