آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

اولین مسافرت من

1391/5/11 18:10
691 بازدید
اشتراک گذاری

من 12 تیر ماه سال 91 برای اولین بار رفتم مسافرت. مقصد ما شهر کرج و خونه دایی عزیزم

بود. من خیلی خوشحال بودم چون شنیده بودم که میگن : بسیار سفر باید، تا پخته شود

خامی...

مامانم تو ماشین جای گرم و نرم و خیلی راحتی برام تدارک دیده بود

من در طول سفر پسر خیلی آرومی بودم

ولی هر از گاهی خسته میشدم و یه کم بیتابی میکردم

ولی بیشتر مسیر رو از تبریز تا کرج خواب بودم و اصلا مامانی رو اذیت نکردم

خونه دایی جونم خیلی بهم خوش گذشت

گاهی وقتا هم میرفتیم بیرون و خرید که من باز هم پسر خیلی آرومی بودم و بیشتر وقتا توی

کالسکم میخوابیدم


کلا تو این مسافرت خیلی هوای مامان و بابام رو داشتم امیدوارم بتونن این لطف منو جبران کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سالی
4 مرداد 91 15:13
آری جون دادا بازم کرج بیا .از وقتی رفتی بروبج بام دلتنگتن .خیلی آقایی
فریبا
5 مرداد 91 11:07
آخ جون خاله قربون خنده هات و خوش خندگی بره جیگرم. چقدر خوردنی شدی تو
سلما
6 مرداد 91 21:48
عزیزم خیییییییییییییییلی خوشحالم از اینکه توی خونمون بهت خوش گذشت
مامان مهرناز
10 مرداد 91 23:42
سلام عزیزم وای من عاشق آرتین کوچولو با اون چشمای نازش شدم! ماشالا چه گل پسر قشنگی دارین خدا براتون حفظش کنه خیلی دوست دارم لینکت کنم پس بااجازه!! شما هم به وب گل پسرمن بیاین خییییلی خوشحال میشم یه عالمه بوووووووووس
آرسام و مامان مهرناز
17 مرداد 91 21:36
سلام خاله جونی و آرتین جونم ما هم آپ شدیما
مائده
31 مرداد 91 22:00
سلام عزیزم»* چقدر نازی تو، جیگرتو بخورم
مامان مهرناز و آرسام
2 شهریور 91 23:19
سلام عزیزم.چند وقته نیومدی عکسای جدید آرتین جون رو برامون بذاری همش میام به امید عکسای جدید،ولی بعدش کلی به اون چشمای نازش نگاه میکنم و کیف میکنم خدا حفظش کنه جیگرو
آرسام و مامان مهرناز
10 شهریور 91 8:15
آرسام و مامان مهرناز
17 شهریور 91 22:31
عزییییییییییییییییزززززززززززززززم، خوبین؟ هنوز برنگشتین؟؟!!!! دلمون تنگیده حسااااااااااااااااااااااااااابی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد