آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

زلزله

1391/7/6 15:50
547 بازدید
اشتراک گذاری

درست چند روز بعد از  واکسن چهار ماهگی بود که من اولین زلزله زندگیم رو تجربه کردم. خیلی

ترسناک بود. هم خونه و هم وسایلای توش تکون میخوردن. من اولش فکر میکردم اینم یه جور بازیه

آخه تا زمین شروع کردبه تکون خوردن مامانم من و بغل کرد و دوید تو حیاط. دقیقا نفهمیدم جریان

چیه ولی هرچی بود همه هم میترسیدن و هم ناراحت بودن چون تعدادی از هموطنامون تو این

حادثه جونشون رو از دست ودادن و عده ای هم بی خانمان شدن.

از اونجایی که پس لرزه ها ادامه داشت ما هم جانب احتیاط رو رعایت کردیم و یکی دو شب رو بیرون از

خونه گذروندیم

 

تجربه سختی بود ولی من چون زیاد از چیزی سر در نمی آوردم توی پارک حسابی بهم خوش میگذشت و

کلی کیف میکردم و با خنده های شیرینم دل همه رو شاد میکردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فریبا از مرند- آی لاو یو آرتین
6 مهر 91 22:09
آخ که خاله قربون اون خنده های شیرینت بشه عزیزم. قولبون اون دل مهلبونت هم برم که برای زلزله زده ها ناراحتی جیگرم
خاله فریبا
5 دی 92 9:55
ای وای الاه جانیوی ییم سنین جیران
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
خاله عزیزم مرسی به خاطر همه ی مهربونیات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد