آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

سفر به ارومیه

1391/7/6 16:16
384 بازدید
اشتراک گذاری

5 شهریور ما یکی دو روزی رو مهمون خونه پسر خاله مامانم در ارومیه بودیم.اونجا حسابی بهم

خوش گذشت.

حتی هندوانه سواری هم کردم

من عاشق گلهای توی باغ پسر خاله شده بودم

و از هر فرصتی برای چشیدن طعم گلها استفاده میکردم

6 شهریور  وقتی 145 روزه بودم برای اولین بار پشت رول نشستم. حس عجیبی داشت. دوس

داشتم مثل باباییم رانندگی کنم ولی یه مشکل بزرگ داشتم . . .

مشکل این بود که  پاهام هنوز خیلی کوچولو بودن و به پدالها نمیرسیدن

ولی با خودم فکر کردم حالا که دستم به سوییچ  میرسه بهتره مزه اش رو یه امتحانی بکنم

که البته اصلا مزه خوبی نداشت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریبا از مرند-آی لاو یو ارتین
6 مهر 91 22:13
جیگر خاله دلمو میبری
سلما
3 آبان 91 19:53
خوش به حالت که حسابی کیف کردی انشااللاه که توی همه سفر های زندیگیت بهت خوش بگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد