آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

تو خودت نمره ی بیستی

1392/9/16 12:55
994 بازدید
اشتراک گذاری

تو خودت نمره بیستی   تو مثل هیچکسی نیستی

کسی مثل تو ندیدم       توی قصم نشنیدم

نه قدیما و نه حالا          هیشکی نیست اون قدو بالا

کسی مثل تو بلد نیست        هم بخواد یک باشه هم بیست

تو رکوردارو شکستی         توی هر قلبی نشستی

هیچکسی مثل تو ماه نیست       مثل چشمات بی گناه نیست

هیچکسی قد تو زیبا             نیست توی هیج جای دنیا

تو تولدی، شروعی                رنگ اولین طلوعی

آبروی قصه هایی                خبر خوشی، دعایی

تو خودت نمره بیستی   تو مثل هیچکسی نیستی


16 آذر ماه 1392

 

فرشته ی زیبای ما 20 ماهگیت مبارک


پسر کوچولوی شیرینم باورم نمیشه که 20 ماهه شدی، چقدر زود گذشت...
از وقتی اومدی انقدر غرق وجود تو شدیم که گذشت روزو شبها رو متوجه نمیشیم. عزیز دلم، هستی ام، دردانه ام ، مطمئنم که به همین سرعت روزی میرسه که 20 ساله میشی و من از همین حالا دلتنگت میشم... چون انشا ا... اون موقع دیگه برای خودت آقایی شدی و شاید نتونم مثل الان بغلت کنم و تو ،توی آغوشم به خواب ناز فرو بری و من ساعتها تماشات کنم...
دوست دارم زمان رو نگه دارم تا بیشتر از روزهای کودکیت لذت ببرم، دلم میخواد تا ابد تماشات کنم، بوی تنت رو احساس کنم و صدای شیرین خنده هاتو بشنوم...
آرتین قشنگم،فرشته نازنینم، مثل هر مادری احساسم اینه که تو زیباترین  و دوست داشتنی ترین پسر دنیایی، بدون که نفس منو بابایی به نفس تو بنده. بعضی وقتا با خودم فکر میکنم که اگه یه روزی بخوای برای تحصیل یا ازدواج ازم دور بشی من چیکار میکنم؟؟؟؟؟؟؟
شاید نتونم تحمل کنم، خیلی سخته، خیلی...love smileys
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله فزیبا
11 دی 92 11:28
واقعا هم آرتین گل شیرین و دوست داشتنیه. انشالا همیشه پاینده باشه و مامان و باباش بهش افتخار کنن
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
فدای مهربونیات
نگاری
11 دی 92 19:23
اخی مامانی قشنگ نوشته بودی
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم نگار عزیزم
مامان الیار
12 دی 92 12:48
20 ماهگیت مبارک
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله ی آریسا
14 دی 92 13:43
20 ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم خاله عزیزم
جیران بخشنده
15 دی 92 18:35
عزززززززززیز من 20 ماهگیت مباااااارک
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
مامان ایدین
1 بهمن 92 2:26
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم عزیزم
مريم مامان نيكان
11 بهمن 92 8:15
20ماهه شدنت مبارررك .حقا كه مامان جون قشنگ برات شعر گفته تو خودت نمره بيستي تو مثل هيچكسي نيستي
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
سلام خاله مریم گل.خوشحالمون کردی.شما بهمون لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد