آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره

آرتین

یه فرشته کوچولوی 19 ماهه...

1392/10/10 1:44
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و هزاران درود به دوستای مهربون، خاله های گل و نی نی های نازنین و باز هم عذر خواهی بابت تاخیر دو ماههشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

در یک روز بسیار زیبای پاییزی یعنی 16 آبان 92 من 19 ماهه شدم و برای اولین بار پا گذاشتم رو برگهای زرد ریخته شده رو زمین و با صدای خش خش اونا کلی ذوق کردم

خاله حمیده عزیزم باز هم کلی لباس از کانادا برام فرستاده...

یعنی اینم برا منه متفکرمتفکرمتفکر

خاله مهربونم ممنونم که اینهمه زحمت کشیدی و از بدو تولد تا حالا اکثر لباسامو شما  و خاله فریبا برام فرستادین، برای دیدن روی ماهتون لحظه شماری میکنمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

این روزا دامنه ی شیطونیام هم وسیع تر شده...

عاشق صابون شدم و کلی در روز باهاش سرگرم میشم و بعضی وقتا هم صابون به دست میخوابم

کارتون محبوبم توی 19 ماهگی tiny planets که تا صدای موزیکش به گوشم میرسه هر جا باشم خودمو سریع میرسونم جلوی تلویزیون و اینجوری غرق تماشا میشم

یه مدتی ی که شدیدا کم غذا شدم و مامانو بابا خیلی غصه میخورن، در واقع اونا هم یه جورایی اشتهاشون کور شده، یه شب بابایی زنگ زد که آماده شین شام بریم بیرون تا بلکه آرتین چیزی بخوره. رفتیم کبابی و بعد از چند روز من 1 پیاله سوپ خودم، و کلی مامانی و بابایی رو خوشحال کردم

بعد شام هم رفتیم خونه عمو حمید، اینجا هم در حال بازی با هِدی هستم که مامانی شکار لحظه ها کرده

این روزا هر موقع که پی پی داشته باشم به مامانی اطلاع میدم و مامانی هم یا میگه بکن یا اگه وقت و حوصله داشته باشه دایپرمو در میاره و میرم دسشویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فریبا
11 دی 92 11:35
روزای عمرت همیشه بهاری باشه عزیزم لباسای خوشگلت هم مبارکت باشه. به شادی استفاده کنی
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مریم(مامان پرهام)
15 دی 92 12:57
وای آرتین جون چقدر دلتنگت شده بودیم بالاخره اومدی خاله جیگر مامانت چه عکس های گرفته ازت خدایا چه ذوق کردن شیرینی توی برگها. اووووو....ه خوش بحالت چه کادوهاییییییی. شیطون تو اون سطل چیکار میکنی عقل جن هم نمیرسه بره اونجا. آفرین چه به زود بلد شدی جیش میگی.
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
قربونت مریم مهربونم از روی پرهام عزیزم ببوس
جیران بخشنده
15 دی 92 18:41
فدای تو پسر شیرین و دوستداشتنی و چشم قشنگ بشم من سوغاتی های خوشگلت مبااااارکه دست خاله مهربونت درد نکنه
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنون خاله عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد