آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره

آرتین

پسر باوفا...

1392/10/10 14:06
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

و اما داستان وفاداری من...

تابستون خاله شهین یه فیل کوچولوی آبی رنگ برام خرید، اوایل علاقه ی چندانی بهش نداشتم ولی چند هفته ای میشه که عاشقش شدم و شده اسباب بازی محبوبم این روزا اونقدر باهاش بازی کردم که بالاخره شکست، ولی ازش دست بردار نبودم

ماماما (مامان مامانی) برام یه دوچرخه خیلی خوشگل خرید تا دست از سر فیل شکسته بردارم

ولی من دست بردار نبودم و همچنان سوار همون فیل شکسته میشدم، مامانی و بابایی که اوضاع رو اونجوری دیدن رفتنو دوباره یه فیل دیگه برام خریدن

ولی زهی خیال باطل ...

با وجود یه دوچرخه خوشگل و یه فیل نو من باز هم عاشق همون فیل شکسته هستم ...

اینجا هم در حال بوسیدن فیل محبوبم هستم

این فیل جدید احتیاج به تعمیر داره ولی فیل شکسته خودم از همه قشنگتره

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان الیار
10 دی 92 2:27
این داستان خیلی واسه من اشناست الیار جونمم از همین فیلا داشت که شکست رفتم یکی دیگه ر و خریدم ولی با همون اولی بازی میکرد که دومی هم زد شکست منم سومی رو خریدم که بلهههههههههههههههههههههههههه بازم اقا رفت با همون شکسته اولی بازی کردمیبوسمت اقا پسر گل
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
الهی پس گل پسر شما هم مثل پسر من وفاداره...از طرف من ببوسینش
خاله فریبا
11 دی 92 11:30
خاله الهی قربونت برم من با اون وفاداریت
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونم
مریم(مامان پرهام)
15 دی 92 13:01
خیلی بانمک بود وفاداریت خاله
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ممنونم مریم عزیزم
جیران بخشنده
15 دی 92 18:37
قربون تو پسر باوفا بشم من عزیز دلم
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
خدا نکنه گلم
زن عمو (مامان هدیه)
1 اسفند 92 11:08
ایشالا هیچوقت عوض نشی و تا عمر داری وفادار هرچی که داری باشی البته بیشتر منظورم انسانهاست تا اشیا
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
انشاا... عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد