آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

اندر احوالات 13 ماهگی

1392/2/26 1:38
550 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 16 اردیبهشت سال 92 من 13 ماهه شدم. این روزا حسابی شیطونی میکنم، اشتهام خیلی خیلی کم شده و مامانم خیلی غصه میخوره. خیلی چیزا رو تقلید میکنم، وقتی کسی خمیازه میکشه منم خمیازه میکشم. گوشمو نشون میدم و میگم:گووو . کلمه آب  و چای رو هم میتونم بگم. وقتی کسی شعر اتل متل توتوله رو برام میخونه میزنم رو پاهام. موبایل مامانی رو بر میدارم و میگم ال ... بابا: الو بابا 

وقتی بهم میگن آرتین می میت کو نشون میدم. امروز صبح مامانی رو صدا زدم و گفتم ماما و مامانی گفت جان. بلافاصله منم گفتم دان.... 

و اما عکسهای 13 ماهگیم:

این روزا دوست دارم یه لباسی رو بندازم روی سرم و باهاش تو خونه راه برم و بازی کنم

این روزا اجازه نمیدم مامانی بهم غذا ، آب یا میوه بده ودوست دارم همرو بده دستم تا خودم

بخورم و مامانی بیشتر وقتا این کارو میکنه تا شاید یه چیزی بخورم 

این از سیب زمینی خوردنم:

بفرما مامانی شما هم بخور

اینم از توت فرنگی خوردنم برای اولین بار که خیلی خوشم اومد

هر کفشی رو که میبینم میخوام بپوشم حتی این کفش کوچولوی نوزادیمو

بازی کردن توی تختمم خیلی دوس دارم چون از روش دستم به اسباب بازیای روی کمد میرسه و

میتونم همرو بریزم پایین و کلی کیف کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نيكان
17 اردیبهشت 92 7:55
قربون شيرينكاريهاي قشنگت برم عزيزم. چقدر بانمك ميشي وقتي هر چيزي كه ميبيني روي سرت مي اندازي.مامان جون هم شكار لحظه ها كرده
خاله فریبا
17 اردیبهشت 92 12:40
جیگر شیرین خاله هرروز یه شیرین کاری جدید داری گلم. روزهات همیشه شاد باشه عزیزکم
مامان هدیه
17 اردیبهشت 92 15:52
خودمونیم خیلی شیطون بلا شدی ولی بازم مثل عسل شیرینی
متین من
18 اردیبهشت 92 2:14
عزیزم اخه چقدتونازی ماشالا بوووووووووووووس پسر ناز
مامی شایان(زهرا)
18 اردیبهشت 92 7:40
خدا حفظش کنه
ممنونم گلم

مامان سمی
18 اردیبهشت 92 16:28
ای جووووونم.مامانی یه بوس گنده بکنش
عاشق لباس به سر کردنت شدم آرتین خوشگله
نوش جونت خاله جونت خاله جون عجب سیب زمینی و توت فرنگی خوشمزه ای
دوستت دارم قشنگ خان
ممنون خاله گل.ما هم آرتین خان شما رو خیلی دوست داریم

مامان مهدیس و ملیسا
18 اردیبهشت 92 18:39
ای جوووونم چه پسمل نازو شیطونی مامانی از ریخت و پاش خونه معلومه که چقدر شیطونه همه لباسارو ریخته زمین چه قدر باحال که میذاره رو سرش دوست دالمممممممممممممم خیلیییییییی زیاد
ممنونم عزیزم

نگاری
19 اردیبهشت 92 5:38
ای جونم وروجک خاله خوردنی من هر چی بهت دادن بخور چاق و چله شی بعد من تورو بخورم
مامان سپهر
23 اردیبهشت 92 14:15
سلام باافتخار،وبلاگ پسرخوشگلتون رو لينك كردم
خاله ی آریسا
24 اردیبهشت 92 10:56
سلام عزیزم من وب شما رو اتفاقی دیدم . خیلی پسر نازی دارید خدا حفظش کنه راستی به وب آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم همدیگرو بلنکیم
ممنونم.چشم

مامان کیان و کارین
24 اردیبهشت 92 11:35
سلااااااام
هزار ماشالله
خدا حفظت کنه فرشته کوچولو

ممنون خاله جون
rasta
25 اردیبهشت 92 14:34
سلام مامانی خوبی عزیزم؟ آرتین خوشگله خوبه؟ حسابی باید شیطون شده باشه این گل پسر به قیافش شیطنت میخوره!عزیزم لینک شدی فقط به اسم زیباتون احتیاج دارم ، برای لیست میخوام مرسسسسسسسی
ممنونم گلم.چشم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 اردیبهشت 92 2:45
خیلی عکساکارات نازن عزیزم همیشه شادوسلامت باشی گل پسر

ممنونم خاله مهربون
سارا مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 13:49
هزار ماشالا خوشکلممممممم
13 ماهگیت مبارک
جیجر خاله کلی از عکسهای اولی خندیدممممممممممم بامزه خالههههههههه
ایشالا همیشه زنده و سلامت باشی
ممنونم خاله مهربون

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد