آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

مروارید هفتم + شکستن مجسمه

1391/11/25 16:51
346 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه شب که از خونه ماماما برگشتیم خونه  خودمون من تا صبح نتونستم بخوابم و همش

گریه و بیتابی کردم و مامانیم برای آروم کردنم تمام شب منو تو بغلش چرخوند و تا میخواست

بشینه یا دراز بکشه گریه های من شروع میشد تا اینکه ساعت 8 صبح خوابم برد و مامانیمم که

به قول خودش تمام بدنش درد میکرد تونست یه کم بخوابه. بعد از بیدار شدن مامانیم متوجه شد

که هفتمین دندونم از پایین در اومده و دلیل گریه های دیشبم معلوم شد. مامانیم خیلی

خوشحال شد و تمام خستگیش در رفت و طبق معمول همیشه سریع به باباییم خبر داد. و

اینجوری شد که من 23 بهمن 91 صاحب هفتمین مروارید تو دهنم شدم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

و اما همون روز 2 تا مجسمه خوشگل که مامان و بابا خیلی دوسشون داشتنو شکستم. این دو

تا مجسمه رو تابستون 90 که رفته بودن مشهد از الماس شرق خریده بودن و یه جورایی براشون

یاداور خاطرات خوش اونجا بود که من در یک چشم بهم زدن حسابشونو رسیدم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرمر
25 بهمن 91 19:09
عزیز دلم دندون نو مبارک ای جونم که انقد شیطونی بگو مامانی باید حالا حالا چیز میزبشکونم دیگه تا بزرگ شم
مامان کیان کوچولو
26 بهمن 91 20:59
واااااااااااااای مواظب باش خاله .. فدای سرت نانازی غصه نخوریااااا
خاله فریبا
2 اسفند 91 12:32
وای وای وای گل پسر شیطون. فدای سرت. تا بزرگ بشی از این کارا زیاد انجام میدی گلم. بوس برای آرتین شیرینم
مادام بوفی
5 اسفند 91 2:26
آفریییییییییییییین کیف کردم با حرکتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد