آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

گردش در یک روز زیبای زمستونی

1391/11/25 15:24
334 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 22 بهمن با چند تا از فامیلای مامانی قرار گذاشتیم برا نهار بریم بیرون. همه به خاطر من

یه کم نگران بودن که خدای نکرده سرما نخورم ولی هوا زیاد سرد نبود. مامانی هم حسابی منو

پوشونده بود.

همه چی برام تازگی داشت آخه از وقتی هوا سرد شده به خاطر من دیگه بیرون نرفتیم. هر جا

هم رفتیم همش تو ماشین بودیم. برا همین به هرچیز و هرجا که میرسیدم حسابی بررسیش

میکردم

اینجا هم یه سنگ کوچولو پیدا کردم و کلی باهاش بازی کردم

اینجا هم دارم نظارت میکنم بر تهیه نهار 

خلاصه که اون روز کلی بهمون خوش گذشت و شد یکی از خاطرات خوبمون. منم اصلا اذیت

نکردم و کلی هم با بابا جونم بازی کردم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
25 بهمن 91 15:20
عزیزم پســمل نازی داری خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشـــیم ... امیدوارم همیشه خوش باشـــید ...
مامانی رادین دردونه
25 بهمن 91 16:00
همیشه به گردش آرتین جون ایشالا بهت خوش کذشته باشه جیگر خاله
مرمر
25 بهمن 91 19:11
ای خاله فدات شه انقد تپلیو نازی ایشالله همیشه خوش باشین
حاج فرزین
27 بهمن 91 14:56
بیزی اهدوز بتر گدوزا آی مهندس بویون اوسون آخه!!! در ضمن نمندی!!!
مامان هدیه(زن عمو)
27 بهمن 91 18:37
آفرین گل پسر
خاله فریبا
2 اسفند 91 12:29
آرتین فرشته خوشگل دوست داشتنی خاله. همیشه به گردش و شادی عزیزم.
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:14
نظارتت باحال بووووووود خاله...بوووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد