آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

اولین یلدای من

1391/10/1 14:00
636 بازدید
اشتراک گذاری

این منم که در اولین شب یلدای زندگیم هشت ماه و نیمه شدم

من و مامان و بابا شب یلدا رو مهمون خونه مامان جون (مامان بابا) بودیم. البته غیر از ما هدیه

جون و عمو و زن عمو هم بودن که کلی بهمون خوش گذشت.

اینم عسک من در کنار هندونه اولین شب یلدام. بذار یه دستی بزنم ببینم رسیده یا نه؟

بهتره قبل از بریدن مزشم یه امتحانی بکنم

این چرا اینقدر سنگینه؟

آخ جون بلاخره هندونه رو بریدن

اینم عسک من و هدیه جون کنار خوراکی های شب یلدا

و اینم از عاقبت سبد میوه که من و هدیه حسابشو رسیدیم

این دو تا عسک رو هم زن عمو شکار لحظه ها کرده. فقط نحوه گرفتن سیب و داشته باشین

اولین طولانی ترین شب سال من هم به خوبی و خوشی تموم شد و من بعد از کلی شیطنت

تخت گرفتم خوابیدم

و این هم از دعای مامان و بابام در اولین شب یلدا برای من:

میان همهمه برگ های خشک پاییز، فقط تو ماندی که هنوز از بهار لبریزی...

سفیدی برف را برای روحت، سرخی انار را برای قلبت، شیرینی هندوانه را برای عشقت و بلندی

یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندیم

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابایی
5 دی 91 14:53
مامانی مهربون آرتین جان : از بابت همه مهربونیات و زحمتایی که میکشی و همچنین از بابت این وبلاگ خوب و قشنگی که برا آرتین جان درست کردی بی نهایت ممنونم. امیدوارم که همیشه هم شما و هم آرتین خوبم در کمال صحت و سلامت باشین. بی نهایت دوستتون دارم.
مامان هدیه (زن عمو)
5 دی 91 23:15
این وبلاگ به دلیل اشتباهی ذکر کردن منبع مسدود خواهد شد اولین عکسی که از ارتین جان در حین خوردن سیب گرفته شده توسط زن عمو بوده و اگر تا چند روز تصحیح نگردد پیگرد قانونی خواهد داشت عزیزم در ضمن چند تا از عکسهای هدیه رو که خوب افتاده بی زحمت به ایمیلم بفرستید اگه لطف کنید و سایز عکسهارو کوچیک کنید ممنون میشم قربون دستات
مامان حمید کوچولو
6 دی 91 0:17
امیدوارم یلدای سالهای بعد هم بهت همین جوری خوش بگذره...من عاشق اون سیب خوردنتم
سلما
6 دی 91 14:59
ارتین جون عمرت یلدایی شب یلدات هم مبارک می بوسمت بای
مهرناز(مامان آرسام)
8 دی 91 23:20
سلام عزیزم ،وای که چقدر دلم واست تنگ شده بودا... همه ی عکسای این چند تا پستتو دیدم حسابی ذوق کردم واست ببخشین دیر اومدم چند وقت بود نمیتونستم بیام نت اولین یلدات مبارک عشقم تو خودت مثل هندونه خوشگل و شیرینی خالهههههههههه الهی من فدای اون سیب خوردنت با اون طرز گرفتنش بشم خیلی بانمکه نوش جونت باشه خاله جونم
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
9 دی 91 11:23
آرتین گلم یلدات مبارک عمر با برکتت مثل شب یلدا بلند باشه فدای اون خنده هات جیگرررر
مامان هدیه(زن عمو)
9 دی 91 16:00
میسی گلم ممنون که به اخطار داده شده توجه کردی....بووووس
نگاری
9 دی 91 16:15
اخی من عاشق این نی نی ام چقذر خوشگله یلداتم میارک وروجک من من لینکتون می کنم
مامان نیکان
14 دی 91 11:06
ماشالله قربون اون سیب خوردن قشنگت برم. انشالله صدها شب یلدا را با هم جشن بگیرید. منم با اجازه لینکتون کردم.
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:26
یلدات مبارک عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد