آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

من و اجاق گاز

1391/9/16 15:27
532 بازدید
اشتراک گذاری

من 16 آذر 91 هشت ماهه شدم. این روزها تو خونمون چیزهای جدیدی رو که تا حالا بهشون

توجه نمیکردم رو دارم کشف میکنم. یکیش اجاق گازمونه. داستان از این قرار بود که یه روز که

داشتم تو آشپزخونه بازی میکردم یه پسر کوچولوی ناز که خیلی شبیه خودم بود توجهم رو جلب

کرد. راستش وقتی میدیدم هر کاری که من میکنم اونم میکنه هم تعجب میکردم هم خیلی

خوشم میومد. اینا عکسهای 8 ماهگیمه در حال بازی کنار اجاق گاز

خلاصه از  وقتی اجاق گازمون رو کشف کردم از هر فرصتی استفاده میکنم و برای دیدن خودم و

شیطونیام بهش نزدیک میشم البته مامانم حسابی حواسش بهم هست و فقط وقتایی اجازه

میده برم کنار اجاق گاز که چیزی روش نباشه. اینم یه سری دیگه از عکسهام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هدیه(زن عمو)
4 دی 91 18:50
هدیه هم عاشق اجاق گازه ... ولی من موفق به عکاسی نشدم
سلما
6 دی 91 15:03
ارتین جون عکسات خیلی خنده دارن
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
9 دی 91 11:19
خاله جون قربونت برم من. تو چقدر جیگر خوردنی و پسر شیرینی هستی عزیزم. مخصوصا با اون سرهمی سبزت که من عاشقشم خیلی خویدنی میشی همیشه شاد و سلامت باشی عزیز خاله
مامان نیکان
16 دی 91 22:07
واااااااای ماشالله چقدر کارهای آقا آرتین خواستنی و با نمکه حظ کردم شیرینکاریهاش رو دیدم 1000000تا بوسه واسه پسر خوشکلمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد