آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

خونه تکونی سال 91

1391/12/29 8:39
1,415 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره یک هفته مونده به عید مامانی ما هم تصمیم به خونه تکونی گرفت که

البته تا امروز که همش 1 روز مونده به سال نو هنوز تموم نشده و مامانم اینجوریه

راستش کار کردن با وجود یه پسر شیطون بلا که این روزا حسابی بغلیو مامانی شده و همش

گریه و بیتابی میکنه یه کم سخته 

ولی به هرحال مامانی تا جایی که بتونه کاراشو انجام میده، چند تا کارم هست که مخصوص

باباییمه و قراره امروز انجامشون بده. منم تا جایی که تونستم تو خونه تکونی امسال سهیم بودم

که مامانی عکساشو اینجا میذاره


اینجا دارم برای چای احمد تبلیغ میکنم...

تا دیدم  مامانی مشغوله گفتم یه سری به داخل کابینتا بزنم...

دالی مامانی...

اینم نحوه خوردن آبلیمو ورژن 92

و اما خونه تکونی اتاقم

یکی از ماشینامو برداشتم و فقط دوست داشتم داخل کمد باهاش بازی کنم

اینم از اولین خونه تکونی با حضور فرشته خونمون یعنی بندهSmiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیکان
29 اسفند 91 8:59
ای جانم گل نازم قربون شیرینکاریهای قشنگتهر وقت میبینمت یاد یه شخصیت کارتونی می افتم زبل خان (زبل خان اینجا زبل خان اونجا زبل خان همه جا)زنده باشی
ممنون خاله گل بوس
سارا مامان آرتین
17 فروردین 92 16:10
ای جونم خدای من چه شیطون بلایی شدی خالههههههههههههههههه عاشقتم با کمک کردنت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد